pisanie ogłoszenia

Jak napisać ogłoszenie?
OnaOna - specjalista Tipy.pl

Chcesz coś kupić, sprzedać, oddać, wynająć lub zamienić? Musisz zatem napisać ogłoszenie. Poniżej znajdziesz wskazówki, co powinno zawierać ogłoszenie by było jasne, czytelne i nie wywoływało żadnych niedomówień.
1
Nagłówek powinien być napisany dużymi wyraźnymi literami wyróżniającymi się z reszty tekstu. Najlepiej, jeśli jest to jedno lub dwa słowa, które zwrócą uwagą na istotę ogłoszenia. Jeśli jednak jest to ogłoszenie w Internecie wówczas w tytule powinny się znaleźć najważniejsze słowa kluczowe dotyczące zamieszczonego ogłoszenia.
2
Treść ogłoszenia powinna zawierać dokładny opis przedmiotu, który chcemy sprzedać, oddać lub zamienić. Jeżeli ogłoszenie zawiera chęć kupna musimy zawrzeć w nim wymagania, jakie mamy, co do nabywanej rzeczy.
3
Po dokładnym opisie podajemy cenę, jakiej żądamy lub jaką jesteśmy gotowi zapłacić. Należy zawrzeć informację, że jesteśmy skłonni do negocjacji lub jeżeli tak nie jest wówczas trzeba napisać, że cena jest ostateczna.
4
Koniecznie należy podać numer telefonu oraz wyznaczyć przedział czasowy, w którym można telefonować, inaczej będziemy odbierać telefony o najdziwniejszych porach dnia i nocy.
5
Jeżeli jest to możliwe warto zamieścić zdjęcie przedmiotu, którego dotyczy ogłoszenie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Cy$kaa
17.11.2011
zajebiście dziękujęęęęęęęęęęęęęęęęęęę