choinki ze styropianu

Jak zrobić choinkę ze styropianu? Cz. IV – choinka w falbanki·

MaryKrismasMaryKrismas - specjalista Tipy.pl
choinki ze styropianu
1 z 6
Choinka w biało-zielone falbanki (pierwsza od prawej) wygląda jak przyprószona śniegiem. Pięknie komponuje się z resztą przedstawionej na zdjęciu obok dekoracji. Poniżej dowiesz się jak zrobić taką choinkę. Instrukcje wykonania pozostałych świątecznych choinek znajdziesz w innych artykułach z tej serii.
P

* stożek styropianowy (wysokość 15cm, średnica podstawy 7,5cm)
* biały materiał (prostokąt o wymiarach 6,5cm x 77,5cm oraz kwadrat o boku 10cm)
* zielony materiał o wymiarach 6,5cm x 102,5cm
* długie szpilki
* kawałek grubej gałęzi na pieniek
* kawałek cienkiej gałązki do zamocowania choinki na pieńku
* klej na gorąco

1
choinka ze styropianu i materiału - krok 1
Z zielonego materiału wytnij dwa pasy o wymiarach 6,5cm x 27,5cm, jeden pas o wymiarach 6,5cm x 25cm oraz jeden o wymiarach 6,5cm x 22,5cm.
Z białego materiału wytnij jeden pas o wymiarach 6,5cm x 27,5cm, dwa o wymiarach 6,5cm x 25cm oraz jeden kwadrat o boku 10cm.
2
Złóż paski wzdłuż na pół. Owijaj nimi stożek począwszy od dołu, marszcząc jednocześnie paski, by tworzyły falbanki.

Przypinaj je do stożka szpilkami w następującej kolejności: zielony 27,5cm, biały 27,5cm, zielony 27,5cm, biały 25cm, zielony 25cm, biały 25cm, zielony 22,5cm i biały kwadrat 10cm na czubek.
3
Kontynuuj owijanie choinki, aż sięgniesz jej czubka. Zasłoń go, wbijając w niego pomarszczony biały kwadrat.
4
W pieńku zrób otwór na tyle duży, by pomieścił cieńszą gałązkę. Zamocuj ją w pieńku za pomocą kleju na gorąco. Na drugi koniec gałązki również nanieś odrobinę kleju i wbij ją w styropianowy stożek. Choinka gotowa.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Bombka z brokatem
Słomkowa gwiazda

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane