romantyczna para na hamaku

Jak być romantycznym?

NataliaSzNataliaSz - specjalista Tipy.pl
Romantyzm sprawia, że związek między kobietą a mężczyzną jest wciąż na nowo rozbudzony. Odrobina romantyzmu, na co dzień a nie tylko od czasu do czasu z pewnością sprawi, że Twój związek będzie udany i szczęśliwy. Jeżeli chcesz wprowadzić powiew świeżości do Twojego związku i zaskoczyć ukochaną osobę, poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak to zrobić.
1
Pamiętaj przede wszystkim o kontakcie wzrokowym, jest to kluczowy element dla każdego romantycznego gestu. Patrząc prosto w oczy ukochanej osobie, sprawiasz, że czuje się ona wyjątkowa i jest pewna Twoich uczuć.
2
Bądź nieprzewidywalny. Twoja druga połówka doceni, Twój gest, który z pewnością uczynisz tylko dla niej. Twoje gesty mogą być naprawdę proste, a uczynić je możesz w każdej chwili. Zerwij kwiaty podczas spaceru, ugotuj kolację czy nawet posprzątaj mieszkanie.
3
Zawsze słuchaj co Twój partner mówi. Słuchając drugiej osoby możesz wybrać to, co jest dla niej ważne. Dowiesz się jak sprawić jej przyjemność i co lubi, a zdobytą wiedzę możesz wykorzystać do przygotowania niespodzianki.
4
Staraj się, by każde wasze spotkanie było wyjątkowe. Wyjście do kina, czy zwykła kolacja w restauracji to jeden z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Musisz starać się wymyślić ciekawszy i bardziej oryginalny sposób na randkę. Zaskocz swoją drugą połówkę niekonwencjonalnymi pomysłami, oraz wyobraźnią. Np. wypożycz sprzęt do windsurfingu i porwij ją nad jezioro, wywieź ją w środku tygodnia za miasto do wynajętego domku.
5
Możesz zaskoczyć ukochaną osobę wręczając jej upominek w jak najmniej spodziewanym momencie nie czekając na żadną okazję. Staraj się, aby prezenty były oryginalne i sprawiły drugiej osobie wielką przyjemność. Dzięki takim pomysłom na nowo rozpalisz uczucie między wami, a prezent będziecie wspólnie wspominać przez wiele lat. Możesz przykładowo zasadzić gdzieś drzewko na cześć waszej miłości.
6
Nie zapominaj okazywać swoich uczuć najbliższej osobie nawet na co dzień. Wyjątkowe chwile pozwolą się cieszyć udanym związkiem przez długi czas. Pamiętaj o drobnych gestach, buziak na zakupach czy spacerze sprawi że druga osoba poczuje się kochana i potrzebna.

Powiązane porady

Wspaniały Mężczyzna
masaż erotyczny
Dzwoniąca dziewczyna

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

GMGelo
26.01.2011
a kogo to opchodzi
krokodyl
27.09.2010
Chyba każdy z ans jest mniej lub bardziej romantycznym, prawda? szczególnie łatwo odnaleźć w sobie te cechy jeśli okoliczności i otoczenie temu sprzyjają- romantyczna kolacja, dobre wino, świece, zapalony kominek.