czakry

Jak odblokować czakry?

NataliaSzNataliaSz - specjalista Tipy.pl
Czakry (czakramy) są ośrodkami energetycznymi w ciele człowieka. Istnieje siedem głównych czakramów - czakra korony, trzeciego oka, gardła, serca, słoneczna, genitalna i podstawy. Harmonijne działanie wszystkich czakr ma bardzo istotne znaczenie. Zablokowana czakra jest równoznaczna z zaburzonym swobodnym przepływem energii w ciele człowieka. Jeśli tak się dzieje, wówczas pojawiają się schorzenia i choroby organów wewnętrznych przypisanych danej czakrze. Przykładowo zablokowana czakra genitalna może być przyczyną nieregularnego okresu u kobiet, częstych zapaleń pęcherza czy zmniejszonego popędu seksualnego. Zablokowane czakry mogą być przyczyną wielu chorób i dolegliwości, dlatego bardzo ważne jest, aby takiej sytuacji zapobiec. Energia, którą uwolnimy sprawi, że szybko zaczniemy wracać do zdrowia.
1
Znajdź ciche i ustronne miejsce, w którym nikt nie będzie ci przeszkadzać przez przynajmniej 10 do 15 minut. Upewnij się, że do wybranego miejsca nie docierają żadne odgłosy i dźwięki z zewnątrz.

Bardzo może ci pomóc atmosfera panująca w pomieszczeniu. Aby taką stworzyć, zapal kadzidełka, świeczki, możesz włączyć jakąś muzykę relaksacyjną. Przyjemny zapach dają suszone zioła zmieszane ze świeżymi kwiatami.

Usiądź w wygodnej pozycji. Wiele osób preferuje siedzenie na podłodze po turecku lub w pozycji lotosu.
2
Czakry
Weź głęboki oddech, zrelaksuj się i wycisz umysł. Postaraj się wyrzucić z głowy wszystkie myśli. Oddychaj regularnie, swobodnie i spokojnie.
Wyobraź sobie, że czarka (ta, która jest zablokowana) powoli otwiera się, tak jak pąk kwiatu. Wyobraź kolor, z jakim dana czakra jest powiązana. Możesz pracować nad wszystkimi czakrami po kolei zaczynając od czerwonej czakry podstawy i kierując się ku górze. Powtarzaj to ćwiczenie codziennie.

Kliknij na zdjęcie obok, aby zobaczyć kolory czakr i miejsce ich lokalizacji.
3
Jeśli nie potrafisz wyobrazić sobie rozkwitających pąków kwiatów, wówczas możesz wyobrazić sobie punkty światła. Możliwe, że będziesz musiał poeksperymentować i sprawdzić jaki sposób wizualizacji najbardziej ci odpowiada. Wyobrażaj sobie każdą czakrę jako kulę kolorowego światła w odpowiednim kolorze.
4
Staraj się wykonywać ćwiczenia powoli i jak najdłużej wizualizować otwarcie czakr. Nie spiesz się. Prawdopodobnie bardzo długo były one w uśpieniu, zatem należy dać im czas. Czakra otworzy się, gdy nadejdzie odpowiednia pora.

Powiązane porady

Lustra w Feng Shui
czakra serca
Fazy księżyca

Podobne porady

Komentarze (21)

* Pola wymagane

Lidia
11.09.2017
Czy ktoś by mi mógł polecić jakiegoś specjalistę który zajmuje się odczepianiem bytów?
oswiecony
06.03.2017
Zaprawdę powiem wam drodzy nie zaznacie takiej euforii nie odblokowując 3 oka jest to bowiem najpiękniejsza rzecz jaka spotkała mnie w żuciu . Mianowicie jestem wstanie dostrzegać aury ludzi kt\orych mijam na ulicy, słyszę ich myśli jestem nawet jestem w stanie lewitować po paru godzinnej medytacji skierowanej do czarky korzenia, aczkolwiek co do słyszenia ludzkich myśli jest to momentami cieżkie zwlaszcza gdy jestem w miejscach publicznych , jestrem w stanie również komunikować się za pomocą telepatii , zapraszam wszystkich oswieconych do komentowania.
Obserwatori
10.02.2016
dobre rady dla mniej wartościowego narodu tubylców, prowadzone przez starszych i mądrzejszych... Unym dziękujemy za takie rady.
vipdavid
05.10.2015
do apostoł:ja z kolei słyszałem,że po otwarciu czakry trzeciego oka jeśli nie mamy pozostałych czakr otwartych to możemy wylądować w psychiatryku
apostoł
26.08.2015
Wszystko pięknie, z tym, że opisana tu metoda otwierania czakr od dołu do góry jest niebezpieczna. Czakry niższe: podstawy i genitalna nie tylko odpowiadają za pobór energii ale też rządzą nimi niskie instynkty, jeśli więc odblokujecie tylko te czakry i wyżej się nie uda zapomnijcie o dalszym samodoskonaleniu się i powrocie do zdrowia. Prawidłowy sposób otwierania czakr to: od góry do dołu. Wtedy nie ma obawy zablokowania energii płynącej ku górze i wtedy też następuje nie tylko poprawa samopoczucia ale też i często oświecenie (pod warunkiem oczywiście,że nie macie kontaktu z fluorem, ponieważ powoduje on zwapnienie szyszynki-trzeciego oka i osiągnięcie tego stanu staje się niemożliwe).
Ramm
23.07.2015
Nie róbcie tego, będziecie mieć powikłania !!!
rapsodus
09.07.2012
Do Popiol - Czakramy pomimo tych pieczęci można odblokować. Stopień zblokowania można określić za pomocą metody termo energetycznej Dr-a Krupki.
Popiol
30.06.2012
Wszystko fajnie, ale czemu nie piszecie o tym ze sakramenty KK zakladaja pieczeci na czakry blokujac je? Np chrzest blokuje korone, komunia czakre serca, bierzmowanie pieczetuje czakre trzeciego oka.
kami
05.05.2012
Od jakiegos czasu czuje się mocno poblokowana,objawia się to brakiem energi ( wiecznie bym spała,nie mam anemii ani żadne choroby nie wchodzą w gre poniewaz robiłam badania i wszystko jest ok)pozatym brak mobilizacji ,nic mi się nie układa ,brak pieniędzy,którą z czakr powinnam odblokować?może wszystkie?
maro
19.02.2012
Bardzo dobry poradnik ;)
A możesz napisać w jaki sposób ujrzeć aurę ?