Sylwester

10 pomysłów na taniego sylwestra

ImreImre - specjalista Tipy.pl
Sylwester
1 z 11
Do sylwestra pozostało jeszcze kilka dni. O ile większość z nas ma już plany to są również osoby, które wciąż nie wiedzą jak będą świętować Nowy Rok. A ponieważ w dobie kryzysu nie przelewa nam się w portfelu to chcemy zorganizować coś jak najtańszym kosztem. Poniżej 10 pomysłów na taniego sylwestra.
1
pomysły na taniego sylwestra - krok 1
Pojedź w góry

Jeśli masz niedaleko to pojedź w góry. Ze względu na to, że w tym roku nie zapowiada się dużo śniegu na sylwestra to hotele i pensjonaty pod stokami świecą pustkami. Aby zachęcić turystów można dostać nocleg za cenę obowiązującą poza sezonem.

2
pomysły na taniego sylwestra - krok 2
Zorganizuj domówkę

Nie tylko ty nie masz co robić. Zadzwoń do znajomych lub załóż wydarzenie na Facebooku. Zobaczysz, że znajdzie się kilku chętnych na domówkę.

3
pomysły na taniego sylwestra - krok 3
Zorganizuj bal przebierańców

Jeśli nie lubisz nudy to poproś wszystkich znajomych, aby się przebrali. Nie muszą być to profesjonalne przebrania. Wystarczy białe prześcieradło czy korona z papieru. Dzięki przebraniom będziecie się świetnie bawić.

4
pomysły na taniego sylwestra - krok 4
Przeglądaj codziennie serwisy z zakupami grupowymi

Pomimo, że do sylwestra kilka dni to w serwisach z zakupami grupowymi jeszcze znajdą się ciekawe oferty.

5
pomysły na taniego sylwestra - krok 5
Najtaniej na rynku

Oczywiście jeśli chcesz spędzić taniego sylwestra to udaj się na rynek do najbliższego miasta. Z pewnością będzie ciekawy program, koncerty, konkursy i dużo ludzi. Pamiętaj jednak, aby się ciepło ubrać. Nie zaszkodzi też wziąć ciepłą czapkę, która oprócz ciepła ochroni cię przed rzucanymi butelkami.

6
pomysły na taniego sylwestra - krok 6
Wstęp po 24 za free

W wielu klubach i restauracjach za wstęp płaci się tylko przed północą. Po godzinie 24 można wejść za darmo. Można zatem wieczorem iść na rynek, oglądnąć fajerwerki i iść do klubu jeśli chcemy kontynuować wieczór.

7
pomysły na taniego sylwestra - krok 7
Sylwester w kinie

A może chcesz spędzić sylwestra inaczej niż zwykle? Wiele kin organizuje maratony filmowe w sylwestra. Bilet nie jest najtańszy, jednak zaoszczędzisz sobie potwornego kaca w Nowy Rok.

8
pomysły na taniego sylwestra - krok 8
Sylwester z sąsiadami

O ile mieszkasz w bloku to skrzyknij wszystkich o godzinie 23 na klatce na wspólne odliczanie i świętowanie Nowego Roku.

9
pomysły na taniego sylwestra - krok 9
Pociągiem w Nowy Rok

Co roku kolej organizuje sylwestra w pociągu. Jest jedzenie, jest muzyka i tańce. Opcja dla osób niepalących ponieważ w pociągach obowiązuje całkowity zakaz palenia.

10
pomysły na taniego sylwestra - krok 10
Sylwester we Dwoje

Sylwester jest wspaniałą okazją, aby spędzić czas z ukochaną osobą. Jeśli u Ciebie w domu pozostają rodzice czy dziadkowie to możesz zaproponować swoim znajomym pilnowanie domu, zwierząt czy nawet dziecka. W ten sposób sylwester nie będzie cię dużo kosztować i będzie wspaniały.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Balony na ścianie
sylwester we dwoje

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

gghhrr
28.12.2016
Oglądnąć...?
Marian
01.01.2016
Świetne porady. Pojechałem w góry, ktoś we mnie strzelił z racy i spadłem ze stoku. Leżę połamany w szpitalu, ale przynajmniej oddziałowa powiedziała, że podzieli się ze mną szampanem!
KatoliczkaZosia
04.12.2015
Domówk jest najlepsza. :)
KatoliczkaZosia
04.12.2015
Domówk jest najlepsza. :)
dorka
30.12.2014
Najtaniej to się kropnąć spać o 20.00!:-)
z UKEJA
30.12.2014
ja to ide do hotelu Mariott :0) No ale mnie stac bo mieszkam w UK. Niestety w Polszy nie bylo mnie na to stac :(
kicikici
29.12.2014
Jak widac w kryzysie i porady kryzysowe :D Redaktor nie dojada ;/ Nic nie przebije tego : bilet za 1zł + 1zł w popularnym busie jeżdżącym po Polsce. W tym napój i herbatniczki !!! Ale już zostały bilety za 15, a się napaliłem :/
Zdzich
31.12.2012
Idiotyczne porady, kompletna żenada!
martakali2889
29.11.2012
Najlepsze są imprezy domowe wśród dobrych starych znajomych.