tłusty brzuszek

Jak zgubić nadmiar tłuszczu na brzuchu?

AdriannaAdrianna - specjalista Tipy.pl
tłusty brzuszek
1 z 7
Większość z nas zdaje sobie sprawę z wyglądu swojego brzucha. Robimy brzuszki, pływamy, biegamy a tłuszcz na brzuchu jaki był taki jest. Poniżej znajdziesz instrukcję czego unikać, aby szybciej stracić nadmiar tłuszczyku na brzuchu.
1
sposoby na tłuszcz na brzuchu - krok 1
Zaprzestań spożywanie alkoholu. Piwo, wódka, wino zawierają dużą ilość pustych kalorii.

Jeśli już musisz pić alkohol, wybierz wino. Ma stosunkowo najmniej kalorii, a jest zdrowsze niż wódka i piwo.

Nic nie jedz w trakcie picia alkoholu. Paluszki, chipsy i inne przekąski, które chętnie podjadamy w trakcie, jak i zaraz po piciu alkoholu momentalnie zamieniają się w tłuszcz na brzuchu.
2
sposoby na tłuszcz na brzuchu - krok 2
Całkowicie przestań jeść chipsy, hamburgery, hot-dogi oraz inne zapychacze. Jeśli na stole znajdują się chipsy i kabanosy, wybierz kabanosa! Nigdy, przenigdy nie jedz chipsów!
3
sposoby na tłuszcz na brzuchu - krok 3
Nigdy nie jedz na noc węglowodanów (makaronów, chleba). Lepiej zjeść na noc filet z kurczaka, niż płatki kukurydziane z mlekiem czy nawet jabłko! Węglowodany zjedzone na noc zamienią się w tłuszczyk.
4
sposoby na tłuszcz na brzuchu - krok 4
Jedz częściej, ale mniejsze porcje. Zamiast 3 dużych posiłków w ciągu dnia zjedz 5 mniejszych. Kontroluj jakość pożywienia na talerzu.
5
sposoby na tłuszcz na brzuchu - krok 5
Wykonuj ćwiczenia, które przyspieszą pracę serca. Wpłyną one na zwiększenie przemiany materii, a tym samym na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.
6
sposoby na tłuszcz na brzuchu - krok 6
Nie zapominaj o witaminach, które pobudzą przemianę materii oraz pomogą zredukować stres. Stres może prowadzić do przyrostu wagi, więc ważne jest aby ograniczyć go do minimum.
?

Wskazówki

  • Unikaj środków reklamowanych w telewizji czy gazetach, mogą one być niebezpieczne dla twojego zdrowia oraz bardzo kosztowne, a efekt jaki osiągniesz przyjmując je nie będzie długotrwały.
  • Jedzenie produktów wysoko przetworzonych i zawierających konserwanty powoduje tycie. Zamiast zażywać niezdrowe tabletki odchudzające, zmień sposób odżywiania na zdrowszy (naucz się łączyć produkty w taki sposób, aby nie tyć, dopasuj je do swojej grupy krwi i nie jedz tych wysoko przetworzonych).

!

Uwaga!

  • Jeżeli myślisz o liposukcji, pamiętaj że redukuje ona jedynie nadmiar tkanki tłuszczowej, którą posiadasz, ale nie ustrzeże cię ona przed nagromadzeniem jej na nowo. Decydując się na liposukcję musisz całkowicie zmienić sposób odżywiania, ponieważ w przeciwnym razie wrócisz do punktu wyjścia.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

żółty ser
herbata ziołowa
zielona herbata

Podobne porady

Komentarze (20)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie

janadiecie
06.09.2017
A ja mam chyba całkiem inne zdanie na ten temat.... owszem niektóre te porady są uniwersalne, a inne mocno wyolbrzymione. Jednak jak do wszystkiego, do diety trzeba podchodzić z wyraźnym dystansem. Nauczyła mnie tego moja dietetyczka.
T
27.10.2016
Porada nr 3 jest mocno przekłamana. Nie polecałabym raczej na noc tłuszczy, które trawią się o wiele dłużej niż węglowodany. Jedząc ostatni posilek 2-3h przed snem nie odłożą nam się te węgle, bo organizm zdąży je spalić.
nosleep
18.05.2015
Kurde brzuch to chyba najgorzej zgubić. Bardzo szybko dorobiłam sie opony ale żeby się jej pozbyć to już nie było tak łatwo. Próbowałam brzuszków i hula hop ale nie wiele to pomogło. W końcu zapisałam się na siłownie i kupiłam therm line fast aby przyspieszyć spalanie tłuszczu. I o dziwo - po pierwszy miesiącu obwód brzucha zmalał o 6cm. !! Działa!!
bluem
16.03.2015
Bardzo praktyczne porady, faktycznie warto je wziąć pod uwagę, nie da się jednak pozbyć tłuszczu wyłącznie na brzuchu, trzeba odchudzić "całość" ;).
Dobrze jest skorzystać z porady dietetyka np. na stronie acetomale.
meszekowy
30.08.2014
Aby zrzucić nadmiar tłuszczu dobre jest bieganie i inne ćwiczenia aerobowe. Pozwala zużyć nasz zgromadzony w mięśniach glikogen a następnie korzystać ze zgromadzonej energii w postaci tłuszczu. Nie wolno zapomnieć o wodzie, która jest niezbędna do tego procesu. Najlepiej biegać tak aby nasze tętno mieściło się w granicach 60% - 80% tętna maksymalnego.
andreasw110
14.06.2014
Witam. warto zgubić kg, jeśli się ma ich za dużo. To dla zdrowia w końcu!!!!
tojo
13.05.2013
Przerąbane z tym brzuszkiem.Zawsze byłem chudy,czasem wstydziłem się rozebrać,bo żebra widać.Wszystko skończyło się po zawale 58 lat,tu były papierosy ,alkohol,piwo,ale nie w przesadnych ilościach.Teraz nie ma papierosów,zostało tylko piwo 2 wieczorem,lekarstwa oraz podobne posiłki i jak można było przewidzieć robi się brzuszek,ale to chyba piwny.No i tu jest dylemat,co wybrać,albo wyglądać szczupło nie pić tego piwa,bo to jest tego przyczyna,że figura nie ta,albo dać sobie z tym spokôj(63 lata dają mi na to ulgę).Zaznaczam,że systematycznie czwiczę ,nie pomaga.Wytrwałym życzę powodzenia.
aaaa
11.03.2013
zeby spalic tłuszczyk na brzuchu potrzebny jest ruch i dieta jw , cwiczenie miesni brzucha tylko je kształtuje podkresli ale dalej bedzie tłuszczyk , Pamietajcie spalanie tlenowe tylko to moze w bardzo duzym stopniu zredukowac tkanke tłuszczową . Są osoby które zmniejszają brzuszek poprzez perfekcyjną dietę a MNIEJ wysiłku ale wiekszoc osob nie wie co to perfekcyjna dieta , wiec zacznijcie od wysiłku fizycznego np( bieg stałą prędkoscią najlepiej z drugą osobą tak by mozna było rozmawiać tzn puls idealny do spalania własnie tłuszczu , jednak taki proces zaczyna sie mniej wiecej po 20 min biegu , wiec 40-60 min optymalnie stałą prędkoscią ) + dieta i w bardzo szybkim czasie mozna zgubic tłuszczyk , jednak zaznaczam nie spadnie on tylko z brzuszka a z całego ciała a to chyba plus ) powodzenia
aaaaa
11.03.2013
3 godzinny trening to spalanie własnych miesni a nie tłuszczu, organizm z czegos musi czerpac energie i uzupełnic glikogen w miesniach , pamietajcie ze podczas wysiłku organizm nawadniany przez wode jest tylko 30-40 min puzniej zaczynamy sie odwadniac nawet jesli pijemy wode , brak elektrolitów powoduje takie a nie inne zjawisko ,( oczywiscie mowi o prawdziwym wysilku a nie ze ktos przyjdzie pogada pocwiczy cos tam ) po 30 min prawdziwego treningu proponuje izotonik a po treningu wypic porcje węglowodanów w płynie są bardzo tanie 20 zł 1 kg wystarczy na 3-4 tyg a bedziemy miec pewnosc ze nasz organizm nie bedzie czerpał energi do naszego funkcjonowania własnie z naszych miesni (katabolizm ) tylko węglami doładujemy sie , uzupełnimy glikogen w miesniach potrzebny do prawidlowej regeneracji mięsnia , oczywiscie jest to jedna z wielu odzywek którą warto spozywać po treningu , warto tez BCAA a po 40 min od treningu wartosciowy posiłek , najtaniej jesli chodzi o masę ( makaron + ser biały polane jogurtem ) , osoby które chcą sie wyzezbic i schudnąc nie powinny pic w duzej ilosci jogurtów owocowych, czy naturalnych poniewaz zawierają laktoze a to cukier prosty o ktorym nikt nie wiem ze cos takiego wystepuje , w 0,5l jogurtu naturalnego jest 5 lyzek cukru wiec prosze sie zastanowic ,laktoza jest wrogiem kulturystów gdyz powoduje ze skóra staje sie grubsza , a kulturysta chce jak najwiecej miec wyzejbione zylaste ciało
Paula
24.01.2013
Wszyscy mówią że trzeba ćwiczyć żeby zgubić brzuch. Ja chodzę na 3godzinne treningi 2razy w tygodniu i dalej mam brzuch.