Kłótnia w związku

O czym nigdy nie mówić mężczyźnie?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Fajnie jest być zakochanym i móc komu powierzać swoje myśli i sekrety. Jednak są pewne rzeczy, których nie należy mówić mężczyznom. Jeśli nie chcesz nigdy zranić swojego faceta i chcesz utrzymać go przy sobie to dowiedz się na jakie tematy najlepiej zachować milczenie.
1
Synuś mamusi

Większość mężczyzn jest przysłowiowymi "maminsynkami" i nic tego nie zmieni. W końcu jego matka dała mu życie, wykarmiła swoją własną piersią i wychowała go na takiego człowieka jakim jest dzisiaj. Dzięki niej on jest tym mężczyzną w którym się zakochałaś, więc jak możesz myśleć, że on zacznie całkowicie ignorować swoją matkę i będzie wyłącznie ciebie słuchać. Jeśli masz skłonności samobójcze to lepiej wyskocz z samolotu bez spadochronu niż wyznaj swojemu mężczyźnie, że jest maminsynkiem. Jeśli nie jest to konieczne nie wspominaj o jego matce w rozmowach czy kłótniach. Większość facetów jest bardzo czuła na punkcie swoich matek, tak samo jak ty jesteś czuła na punkcie swoich rodziców. Żaden mężczyzna nie lubi słyszeć, że jest maminsynkiem. Mówienie o tym jest wielkim błędem.

2

Jego rodzina

Nikt nie lubi słyszeć złych rzeczy na temat swojej rodziny a w szczególności na temat swoich rodziców. Jeśli chcesz żyć z chłopakiem szczęśliwie to szanuj jego rodziców i nie mów na ich temat złego słowa - nawet jeśli teściowa zalazła ci grubo za skórę.

3
Łysienie

Większość facetów zaczyna z wiekiem łysieć a obecnie można zauważyć ten proces nawet u młodych chłopaków. Jak ty byś się czuła, gdyby jakiś mężczyzna ci powiedział, że masz tłusty brzuch i cellulit na udach? Mężczyźni są w większości przypadków bardzo wrażliwi na punkcie łysienia - nawet jeśli nie dają tego po sobie poznać. Każdy mężczyzna chciałby mieć bujną czuprynę. Zrozum zatem, że wspominanie o tym, że jego głowa jest gładka jak pupcia niemowlaka czy że odbijają się w niej wszystkie światełka, nie jest dobrym pomysłem i może zniszczyć wasz związek.

4
"Musimy porozmawiać"

Słowa "musimy porozmawiać" sprawiają, że mężczyźni od razu nadstawiają uszu i serce im zamiera. Nawet jeśli wiedzą, że nie zrobili nic złego, to te słowa są w ich mniemaniu zapowiedzią kłopotów. Jak tylko słyszą to zdanie to od razu chcieliby wsiąść w samolot i polecieć na drugi koniec świata, aby się schować. Dla większości facetów słowa "musimy porozmawiać" oznaczają dramatyzowanie i łzy, których oni nie są w stanie znieść. Wiele kobiet używa tych słów po przeczytaniu jakiegoś artykułu w kobiecym magazynie czy po wizycie u wróżki i stwarza sobie problemy, które w rzeczywistości nie istnieją. Staraj się zatem uważnie dobierać słowa i nie odstraszać od siebie swojego ukochanego.

5
Kumple

Większość kobiet nie znosi kumpli swoich facetów. Zwykle wyciągają oni twojego mężczyznę na piwo czy nawet na imprezę. Bez względu na to czy ich lubisz czy nie lubisz - kumple są problemem. Jeśli ich nie lubisz, to jest problem sam w sobie, ponieważ uważasz, że są oni niewłaściwym towarzystwem dla twojego ukochanego. Jeśli ich lubisz to jesteś zazdrosna, że twój chłopak wychodzi z nimi sam bez ciebie - więc to też problem. W każdym bądź razie zawsze jest lepiej mówić na ich temat w bardzo wyważony i dyplomatyczny sposób. Dlaczego? Nie chciałabyś przecież, aby twój mężczyzna obrażał za plecami twoje przyjaciółki lub odwrotnie - zbytnio się nimi zachwycał.

6
"Bo ty taki jesteś!"

Zawsze taki jesteś, nigdy się niczego nie nauczysz i się nie zmienisz... Tych słów nie chce słyszeć żaden facet i są one wielkim problemem u większości kobiet. Kobiety uwielbiają generalizować i powracać do wydarzeń sprzed nawet 20 lat, które nie mają nic wspólnego z obecną sytuacją. Podczas rozmowy czy kłótni z partnerem należy się skupić na faktach a nie mówić ogólnie o charakterze swojego mężczyzny czy na temat jego przekonań.

7
"Już mnie nie kochasz"

"Już mnie nie kochasz" - to zdanie rani jak strzała namoczona w truciźnie i w większości przypadków jest używane po to, aby facet się zgodził na jakieś nieuzasadnione żądanie. Zdanie to ma jednak pewien niepożądany efekt uboczny a mianowicie mężczyzna czuje potrzebę udowodnienia swojej dziewczynie, że ma rację.

8
"Czyż ona nie jest ładna?"

Mężczyźni wiedzą, że na to pytanie nie powinni odpowiadać. Jeśli twój facet powie, że nie, wówczas będziesz zła, że on nigdy nie podziela twojego zdania. Jeśli przyzna ci rację - wówczas będziesz zazdrosna.

9
"Mój eks nigdy tego nie robił"

Nigdy nie porównuj swojego byłego do teraźniejszego chłopaka. Co twój były robił czy nie robił nie ma teraz najmniejszego znaczenia a to, że jest twoim ex oznacza, że były powody do rozstania. Więc nie rań ego swojego mężczyzny ponieważ może się to źle odbić na waszym związku.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Olga
20.08.2018
Przede wszystkim mężczyźnie nie mówi się o swoich problemach osobistych i o tym, że jaką to się było dziwną wcześniej. Bo po pierwsze nie zrozumie pewnych rzeczy na temat kobiety, a po drugie rozgada, powie rodzinie i znajomym. I nie musi wiedzieć ani rozumieć.