Naturalne afrodyzjaki

Naturalne afrodyzjaki dla mężczyzn
ZdrowieZdrowie - specjalista Tipy.pl

4
Wasabi (czyli japoński chrzan)

Wiele osób sądzi, że sushi samo w sobie jest afrodyzjakiem, jednak wyjawię wam pewien sekret. Otóż wasabi (chiński chrzan) które jest nieodłącznym składnikiem sushi jest tym, czego potrzebujemy dla rozpalenia naszych ciał. Zatem jak następnym razem wybierzesz się na sushi poproś o więcej wasabi.

5
Kawior

To prawda, ikra zawiera dużą ilość witamin. Jest bogata w fosfor, odżywia i wzmacnia komórki nerwowe (również te znajdujące się w sferze intymnej). Możesz wzmocnić właściwości kawioru poprzez spożycie go z niewielką ilością schłodzonej wódki.

6
Żeń-szeń

Żeń-szeń w Chinach nazywa się ginseng co w tłumaczeniu oznacza "korzeń człowiek". Żeń-szeń ma łagodne działanie stymulujące, takie jak kofeina.

7
Johimbina

Wykonana z kory afrykańskiego drzewa, johimbina stymuluje ośrodki nerwowe w kręgosłupie które kontrolują erekcję.

8
Mucha hiszpańska

Na pewno o niej słyszałeś, ale czy wiesz czym ona jest? Jest to zielony, afrykański żuczek, którego się suszy i przemiela na proszek. Mucha hiszpańska jest prawdopodobnie jednym z najniebezpieczniejszych afrodyzjaków na rynku. Podniecenie seksualne wynika z podrażniania układu moczowego i narządów płciowych. Może wywołać bolesne erekcje. Od hiszpańskiej muchy najlepiej jest się trzymać z daleka.

9
Zapachy

Wanilia - Ze względu na swój słodki, przyjemny zapach ma działanie euforyczne i może być używana do pobudzenia organizmu. Spożywanie wanilii likwiduje seksualne osłabienie i poprawia na centralny układ nerwowy. Jej zapach pobudza seksualnie zarówno mężczyzn jak i kobiety. Dodaj kilka kropli esencji waniliowej do kąpieli i ustawić zmysłową muzykę i zaproś partnerkę do wanny.

Paczula - Wierzy się, że zapach paczuli pobudza energię seksualną. Jeśli chcesz wypróbować jej moc zakup kadzidełka o zapachu paczuli, zapal je i włącz romantyczną muzykę.

Piżmo - Piżmo ma zapach zbliżony do zapachu feromonów męskich.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane