Prima Aprilis

Żarty na prima aprilis

MoniaMonia - specjalista Tipy.pl
Prima Aprilis
1 z 7
Prima aprilis już niebawem, zatem pora wymyślić parę figli jakie zrobimy swoim znajomym i rodzinie. W tym artykule znajdziesz pomysły na żarty, kawały i psikusy na prima aprilis.
P

* poczucie humoru

1
wysyłanie maila
Kumplowi z pracy

  • Wysyłamy koledze maila z wiadomością od szefa, że ma się pojawić u niego w biurze na rozmowę dotyczącą planowanej podwyżki, awansu, zwolnienia itp. Do tego calu należy założyć nowe konto z mailem. Najlepiej, aby adres maila związany był z imieniem i nazwiskiem szefa np. jan_kowalski@gmail.com

  • Jak tylko kolega wyjdzie na śniadanie lub do ubikacji zamieniamy mu szafki - najlepiej razem z szufladami innego kolegi z pracy. Najlepiej jeszcze pozamieniać co drugą szufladę. Jeśli się zorientuje i wymieni szafkę na swoją, pozostaną mu jeszcze szuflady do wymiany.

2
rozmowa z szefem
Dla szefa

  • Wysyłamy pismo do firmy na temat planowanej kontroli z Urzędu Skarbowego odnośnie prawdziwości zeznania podatkowego PIT. Data kontroli powinna być na 1 kwietnia.

  • Wysyłamy ponaglenie zapłaty faktury na bardzo wysoką kwotę np. za zakup 10 ton węgla, 50 km paszy dla bydła, 100 egzemplarzy Biblii w każdym języku europejskim.

  • Ciąża. O ile pomysł powiadomienia chłopaka lub rodziców o naszej ciąży nie jest najlepszy, to poinformowanie o tym naszego szefa może być nawet niezłym psikusem.

3
telefon do rodziców
Rodzicom

  • Dzwonimy do rodziców i udajemy pracownika pomocy społecznej. Pytamy o sposób traktowania dziecka, wypytujemy o wszystkie objawy agresji oraz sposoby karania. Można napomknąć o paru donosach od sąsiadów na temat niewłaściwego traktowania dzieci.

  • Wysyłamy pismo do któregoś z rodziców od komornika z powodu niepłacenia alimentów, bez względu na to czy któreś z nich jest zobligowane do płacenia.

  • Przestawiamy wszystkie zegarki w domu, łącznie z budzikami.

4
zepsuta myszka i klawiatura
Dzieciom

  • Zaklejamy spód myszki, w ten sposób, aby nie chodziła. Jeśli jest to kulka to zaklejamy zwykłym plastrem, jeśli podczerwień to zaklejamy ciemnym papierem.

  • Odcięty palec. Wytnij w “szufladce” od pudełka od zapałek dziurkę na palec. Włóż tam środkowego palca, obłóż watą a jego podstawę polej troszkę keczupem. Będzie wyglądało jak odcięty paluszek. Opcja dla starszych i mało wrażliwych dzieci.

5
samochód
Sąsiadom

  • Wbiegamy do ich domu/mieszkania i krzyczymy, że właśnie jakiś młody gówniarz odjechał ich samochodem. To czy się nabiorą uzależnione jest wyłącznie od naszych zdolności aktorskich.

  • Wysyłamy wezwanie przedprocesowe z sądu z powodu niepłacenia rat kredytowych (oczywiście jeśli wiemy, że mają zaciągnięty jakiś kredyt, jeśli nie mają, też można wysłać). Wysokość rat powinna być dość wysoka.

6
przeparkowanie samochodu
Małżonkowi

  • Przestawiamy jego/jej samochód. Podkradamy wieczorem kluczyki, samochód przestawiamy najlepiej na inny parking.

!

Uwaga!
* Trzeba się liczyć z tym że za niektóre żarty można dostać szlaban od rodziców

Strona 1 z 7

Powiązane porady

śmiech
Prima Aprilis!
Kawały na komputerze

Podobne porady

Komentarze (48)

* Pola wymagane

zartownis
03.04.2017
Prima aprilis to mają być żarty rozśmieszające, a nie debilowate zagrywki. Dowcip prima aprilis musi być śmieszny, zabawny, powodujący wybuchy śmiechu, a nie zwykłe zdenerwowanie i stres. Znany jest przypadek, kiedy głupi dowcipniś dzwonił po ludziach z informacją, że likwidowany jest dom starców i że zostali wybrani do przyjęcia 10 staruszek i niech się cieszą, że tylko 10 staruszek do nich jedzie, bo jak będą protestować, to przywiozą im jeszcze 10 babć. Sytuacja, w którą wkręcamy kogoś, ma być sytuacją śmieszną dla wkręcanego, taką, że wkręcany musi powstrzymywać wybuchy śmiechu i zachowywać powagę sytuacji. Wkręcany nie może być denerwowany, stresowany, stawiany w sytuacji tragicznej itp. Dobry żart tynfa wart, pamiętajcie o tym, żartownisie. Bo za zły żart to niejednego błazna królowie powiesili...
Martys151
03.04.2017
Przykleiłam mamie pod butem karteczkę " to kupa haha "
vwa
31.03.2017
większość tych żartów jest debilna i na dodatek może być niebezpieczna da zdrowia osób, których ma dotyczyć a prima aprilis to radosny . miły dzień z drobnymi zarcikami.
Majaa
02.03.2016
Dzięki
bartek.20
01.04.2015
Ja babci powiedziałem że ide na zabieg xD
Inteligentny Trol
30.03.2015
można też po prostu wyjąc baterie z myszki-łatwiej poza tym jak ktoś ma myszke taką jak ja- włacza sie od spodu pstryczkiem to widać że ktoś zaklejił
madzia5427
01.04.2013
Niektóre są trochę trudne. Ale najlepsze i najprostsze jest z ta myszką i kawałkiem kartki pod spodem.::D :D
skrzacik0007
19.03.2013
Mistrzostwem świata jest pokazanie komuś bliskiemu (rodzice, chłopak) zdjęcia usg z ciąży :P
katolik
19.03.2013
Durniejszych pomysłow nie widziałem,wszystko egoistyczne,żenada.
Timek
02.04.2012
najlepiej powiedz w nocy dla rodziców że dom sie pali i wybiegnijcie z domu w tedy PRIMA A PRILIS!!!!!