buty z futerkiem

Jak ozdobić kozaki futerkiem?

kanciapka - specjalista Tipy.pl
I Ty możesz być modna tej zimy. Odmień swoje stare, zwykłe buty i zamień je na buty z tak modnym w tym sezonie futerkiem. Po co kupować nowe, skoro można mieć fajne buty tanim kosztem. Powodzenia i miłego przerabiania i noszenia oczywiście.
P

* kozaki,
* klej w pistolecie,
* sztuczne futerko,
* dwa krótkie paski,
* nożyczki,
* ostry nożyk do papieru,
* metr krawiecki,
* koronka.

1
Ozdabianie kozaków krok 1
Za pomocą metra zmierz obwód cholewki na samej jej górze, oraz na dole. Zmierz również wysokość cholewki.
2
Ozdabianie kozaków krok 2
Następnie musisz przenieść pobrane wymiary na futro podążając za instrukcją podaną obok. Do obwodów cholewki dodaj po 2,5 cm, a do wysokości cholewki dodaj 10 centymetrów, po 5 centymetrów z każdej strony.
3
Ozdabianie kozaków krok 3
Gdy już wszystko ładnie wymierzysz przenieś te wymiary na przygotowane futro i wytnij dwa takie prostokąty.
4
Ozdabianie kozaków krok 4
Teraz nałóż klej na krawędzie futra i zagnij je o kilka cm, aby nie było widać ciętych brzegów. Chodzi po prostu o to, by niejako zaobrębić futrzany materiał. Zamiast nici użyjemy kleju.
5
Ozdabianie kozaków krok 5
Przyłóż futro do buta. Jeśli but ma zamek, musisz pamiętać, aby go nie zakleić. Inaczej nie będziesz w stanie włożyć potem butów. Przyklej więc jedną krawędź futra wzdłuż zamka, od dołu, do samej góry.
6
Następnie nałóż klej na cholewkę i oklej ją futrem. Wystające futro nad cholewkę nie będzie obcinane. Nałóż klej na wewnętrzną część cholewki, przy jej krawędzi, zagnij futro do środka i przyklej je. Na koniec nałóż klej wzdłuż zamka z drugiej strony i przyklej ostatni bok futra.
7
Pozostaw buta do wyschnięcia. W tym czasie oklej futrem drugiego buta.
8
Ozdabianie kozaków krok 8
Gdy klej na bucie już wyschnie załóż na futro pasek – jest to oczywiście krok całkowicie opcjonalny, jeśli nie chcesz nie zakładaj już nic na buty.
9
Ozdabianie kozaków krok 9
Przyklej ten pasek do futra.
10
Ozdabianie kozaków krok 10
Jeśli chcesz możesz też ozdobić dodatkowo pasek kawałkiem koronki. Wygląda to dość ciekawie.
11
Ozdabianie kozaków krok 11
Buty z futerkiem gotowe. Śmiało zakładaj i pokaż je światu.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

szpilki
Buty All Star
roziąganie butów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane