zdrowa i piękna kobieta

Co jeść, aby być piękną?

hugger - specjalista Tipy.pl
To co jemy ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie, zdrowie, ale również na to, jak wyglądamy. Ważne jest, aby w naszej diecie znalazły się produkty, które będą dostarczać nam potrzebnych witamin i minerałów. Prawidłowo dobrana dieta powinna być zróżnicowana i dostarczać nam wszystkiego po trochę. Co zatem jeść, by przyniosło nam to korzyści nie tylko zdrowotne, ale również odbiło się na plus na naszej urodzie? Odpowiedź poniżej.
1
Winogrona.

Winogrona. Naładowane witaminami, minerałami i antyoksydantami. Spowalniają proces starzenia się przez zwalczanie wolnych rodników w naszych ciałach. Dzięki nim nasz system immunologiczny pracuje wydajniej.

2
Kurkuma

Kurkuma. Stosowana jest od wieków w medycynie naturalnej. Pomoże przy gojeniu się ran oraz w problemach trawiennych. Jest również bardzo pomocna jeśli chodzi o detoks wątroby czy łagodzenie stanów zapalnych (świetnie sprawdzi się w walce z trądzikiem).

3
Pietruszka.

Pietruszka. Bogata w witaminy A i C. Zawiera antyoksydanty, które pomagają spowolnić starzenie się komórek organizmu. Pietruszka to również świetny środek na problemy z trawieniem, wspomaga oczyścić wątrobę z toksyn. Nie lekceważ więc siły pietruszki. Zawartość witaminy C w pietruszce jest trzykrotnie większa niż w cytrynie i dwukrotnie większa niż w szpinaku.

4
Olej kokosowy

Olej kokosowy ma właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Wspomaga prawidłowe trawienie. Olej kokosowy to wspaniale źródło zdrowych tłuszczów.

5
Awokado.

Awokado. Zawiera antyoksydanty, które spowalniają starzenie się komórek organizmu. Ponadto utrzymują serce w dobrej kondycji i zapobiegają rozwojowi komórek rakowych. Dzięki antyoksydantom i tłuszczom zawartym w awokado Twoja skóra będzie piękna, nawilżona i tryskała będzie energią.

6
Pomidory.

Pomidory. Te z kolei zawierają likopen, ważny antyoksydant o właściwościach silnie odmładzających, dzięki któremu pomidory mogą szczycić się swoim mocnym, czerwonym kolorem. Likopen redukuje ryzyko raka prostaty, piersi, czy płuc. Ponadto, pomidory zawierają dużo witaminy C i pomagają utrzymać prawidłowy stan skóry, oraz jej zdrowy kolor. Pomidory mają bardzo mało kalorii, więc jedz do woli!

7
Pestki dyni

Pestki dyni są naładowane minerałami i antyoksydantami, które sprzyjają urodzie i zdrowej skórze. Mają również właściwości przeciwzapalne. Poza tym udowodniono, iż pestki dyni wspomagają system immunologiczny i zmniejszają ryzyko raka. Najlepszym sposobem na czerpanie wszystkich korzyści z pestek dyni jest jedzenie ich na surowo.

8
Jarmuż

Jarmuż. Zawiera tony witamin K, A i C. Co więcej, jest bogatym źródłem minerałów, między innymi miedzi, wapnia, żelaza czy magnezu. Wszystkie one odgrywają ważną rolę w utrzymaniu naszej skóry w najlepszej formie.

9
Cytryna.

Cytryna. Zawiera ponad 200 enzymów, które wspomagają detoks wątroby. Znane są z dużej zawartości witaminy C, która to działa bardzo korzystnie na stan skóry, włączając w to naprawę uszkodzonych tkanek oraz utrzymanie prawidłowego poziomu kolagenu.

10
Sardynki.

Sardynki. Może i niewiele osób jest ich fanami, ale korzyści dla zdrowia i urody płynące z ich spożywania są niesamowite. Naładowane są bowiem sardynki wapniem, witaminami D i B12. Ponadto zawierają kwasy tłuszczowe omega-3. Wszyscy wiemy, że kwasy te mają zbawienny wpływ na nasze zdrowie, na przykład hamują komórki rakowe w piersiach, nerkach czy okrężnicy. Warto więc włączyć sardynki i ogólnie ryby do swojej diety i spożywać je regularnie.

?

Wskazówki
* Lista tych produktów nie jest oczywiście listą zamkniętą. Nie zapominaj o orzechach, produktach zbożowych, cytrusach takich jak grapefruit, jagodach, szpinaku czy jabłkach.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

waga
Koktajl białkowy domowej roboty
zakupy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane