- Rodzaje pracy
- Szukanie pracy
- Praca
- Zakładanie i Prowadzenie Firmy
- Marketing i Public Relations
- Zarządzanie Firmą
- Firma i Społeczeństwo
- Maszyny i Urządzenia Biurowe
- Zasoby Ludzkie (HR)
- Reklama
- Ubezpieczenie i Odszkodowanie
- Zarządzanie Majątkiem
- Plany Emerytalne
- Inwestycje
- Nieruchomości
- Informacje Podatkowe

Jak pozyskać fanów na Facebooku?
Internet - specjalista Tipy.pl

Dodaj fanbox na swoją stronę www, link do fanepage pod twoim podpisem w mailu oraz adres fanepage na wizytówki. Postaraj się, aby znalezienie twojej strony na Facebooku było dla wszystkich łatwe. Obecnie podanie informacji o stronie na Facebooku jest tak samo ważne jak podanie telefonu czy adresu e-mail.
Nie lekceważ swojej strony na Facebooku. Musi ona być rzetelna i wysokiej jakości. Ludzie muszą mieć powód, aby ją polubić i zostać jej fanem. Strona na Facebooku, która się nigdy nie zmienia lub strona na której nie ma nic oprócz produktów do sprzedaży nie odniesie sukcesu. Ludzie lubią nowe aktualności, zmiany i ciekawostki. Na stronie możesz umieścić wartościowe treści, które będą dostępne dopiero po polubieniu twojej strony!
Darmocha jest świetną zachętą! Zniżki, darmowe materiały dla każdego, kto zostanie twoim fanem czy losowania nagród są doskonałym sposobem na zdobycie wielu fanów. Ludzie mając świadomość, że mogą coś dostać za darmo z przyjemnością dołączą do twojej strony na Facebooku.
Jeśli masz już swoich klientów możesz zrobić krok dalej. Ludzie, którzy są twoimi klientami najprawdopodobniej lubią twoją firmę. Z tego powodu są świetnymi kandydatami na Facebook'owych fanów, którzy mogą dodatkowo przekonać swoich znajomych, aby dołączyli do twojej strony. Aby ich zdobyć musisz tylko wysłać do nich maila z informacją o wystartowaniu Twojej strony na Facebooku i prośbą, aby rozesłali tą informację dalej. Są duże szanse, że wiele z tych osób wykona twoją prośbę.

Jeśli masz stronę ze sklepem wówczas świetnym sposobem na zdobycie fanów jest integracja komentarzy z Facebookiem. Jeśli ktokolwiek skomentuje twój produkt lub go polubi wówczas są duże szanse, że znajomi tej osoby również go skomentują lub polubią. A stąd już krótka droga do polubienia twojej firmy czy sklepu.
Jeśli prowadzisz firmę organizującą imprezy, wyjazdy itp. to dodawaj na Facebooka jak najwięcej profesjonalnych zdjęć i zachęć fanów, aby sami oznaczali na nich siebie i swoich znajomych. Dzięki temu zdjęcia te pojawią się na ścianach ich znajomych co będzie dla ciebie darmową reklamą. Poza tym, zdjęcie mówi więcej niż 1000 słów - każdy z nas bardziej zwraca uwagę na miniaturki zdjęć na ścianie FB niż na sam tekst.
Używając Facebooka jako strona komentuj linki innych stron oraz dodawaj wpisy na ściany. Upewnij się jednak, że twoje logo jest ustawione jako zdjęcie główne strony. Dzięki temu nazwa twojej strony (firmy) i jej logo będzie bardziej rozpoznawalne.