Fani na Facebooku

Jak pozyskać fanów na Facebooku?
InternetInternet - specjalista Tipy.pl

Jeśli myślisz, że Facebook jest tylko dobrym sposobem na utrzymanie kontaktu ze znajomymi to pomyśl jeszcze raz. Facebook jest obecnie najpotężniejszym narzędziem biznesowym. Jeśli traktujesz swoją firmę poważnie powinieneś również poważnie podejść do swojego fanpage na Facebooku i pozyskać jak najwięcej fanów. Według danych Facebooka portal ten posiada więcej niż 500 milionów użytkowników z czego ponad 7,5 mln to Polacy. Średnio każdy z nich spędza na tej stronie ponad 40 minut dziennie. Czy dalej uważasz, że ta strona służy wyłącznie do zabawy? Oto jak to działa - im więcej masz fanów tym więcej osób widzi twoje produkty, więcej osób odwiedza twoją stronę i więcej osób wydaje pieniądze na to co masz do zaoferowania. Więc, jak mieć więcej fanów? Oto kilka wskazówek.
1
Plan marketingowy

Dodaj fanbox na swoją stronę www, link do fanepage pod twoim podpisem w mailu oraz adres fanepage na wizytówki. Postaraj się, aby znalezienie twojej strony na Facebooku było dla wszystkich łatwe. Obecnie podanie informacji o stronie na Facebooku jest tak samo ważne jak podanie telefonu czy adresu e-mail.

2
Spraw, aby twoja strona na Facebooku była tematyczna i ciekawa

Nie lekceważ swojej strony na Facebooku. Musi ona być rzetelna i wysokiej jakości. Ludzie muszą mieć powód, aby ją polubić i zostać jej fanem. Strona na Facebooku, która się nigdy nie zmienia lub strona na której nie ma nic oprócz produktów do sprzedaży nie odniesie sukcesu. Ludzie lubią nowe aktualności, zmiany i ciekawostki. Na stronie możesz umieścić wartościowe treści, które będą dostępne dopiero po polubieniu twojej strony!

3
Zachęcaj zniżkami i darmowymi materiałami

Darmocha jest świetną zachętą! Zniżki, darmowe materiały dla każdego, kto zostanie twoim fanem czy losowania nagród są doskonałym sposobem na zdobycie wielu fanów. Ludzie mając świadomość, że mogą coś dostać za darmo z przyjemnością dołączą do twojej strony na Facebooku.

4
Wykorzystaj listę klientów lub listę mailingową

Jeśli masz już swoich klientów możesz zrobić krok dalej. Ludzie, którzy są twoimi klientami najprawdopodobniej lubią twoją firmę. Z tego powodu są świetnymi kandydatami na Facebook'owych fanów, którzy mogą dodatkowo przekonać swoich znajomych, aby dołączyli do twojej strony. Aby ich zdobyć musisz tylko wysłać do nich maila z informacją o wystartowaniu Twojej strony na Facebooku i prośbą, aby rozesłali tą informację dalej. Są duże szanse, że wiele z tych osób wykona twoją prośbę.

5
Zintegruj komentarze z Facebookiem

Jeśli masz stronę ze sklepem wówczas świetnym sposobem na zdobycie fanów jest integracja komentarzy z Facebookiem. Jeśli ktokolwiek skomentuje twój produkt lub go polubi wówczas są duże szanse, że znajomi tej osoby również go skomentują lub polubią. A stąd już krótka droga do polubienia twojej firmy czy sklepu.

6
Zdobądź fanów poprzez zdjęcia

Jeśli prowadzisz firmę organizującą imprezy, wyjazdy itp. to dodawaj na Facebooka jak najwięcej profesjonalnych zdjęć i zachęć fanów, aby sami oznaczali na nich siebie i swoich znajomych. Dzięki temu zdjęcia te pojawią się na ścianach ich znajomych co będzie dla ciebie darmową reklamą. Poza tym, zdjęcie mówi więcej niż 1000 słów - każdy z nas bardziej zwraca uwagę na miniaturki zdjęć na ścianie FB niż na sam tekst.

7
Daj o sobie znać na innych fanepagach

Używając Facebooka jako strona komentuj linki innych stron oraz dodawaj wpisy na ściany. Upewnij się jednak, że twoje logo jest ustawione jako zdjęcie główne strony. Dzięki temu nazwa twojej strony (firmy) i jej logo będzie bardziej rozpoznawalne.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane