Fototapeta

Jak przykleić fototapetę samoprzylepną?

MatMat - specjalista Tipy.pl
Przed naklejeniem fototapety należy sprawdzić, czy odpowiednie fragmenty pasują do siebie wzorem i kolorem. Poniżej instrukcja naklejania fototapety samoprzylepnej.
1
Fototapety na ścianę 1
Oczyść powierzchnię na którą przyklejasz fototapetę samoprzylepną. Tłuszczy i brudu najlepiej jest się pozbyć za pomocą benzyny ekstrakcyjnej.
2
Fototapety na ścianę 2
Przyklejając fototapetę do drzwi, ścian, lodówki czy innych pionowych powierzchni zacznij od góry.
3
Fototapety na ścianę 3
Odklej 25-50 cm papieru podkładowego od górnej części fototapety i zawiń go pod spód.
4
Fototapety na ścianę 4

Jeśli przyklejasz fototapetę na szkło, metal, okleinę, drewno (okna, AGD, meble itp.)

Za pomocą spryskiwacza napełnionego wodą spryskaj górną część podłoża na który przyklejasz fototapetę oraz ją samą z tej strony z której znajduje się klej. Dzięki wodzie będzie łatwiej skorygować ewentualne błędy.

5
fototapeta wieża Eiffla
Teraz przyłóż fototapetę do powierzchni od góry. Poproś osobę, która ci pomaga, aby wygładzała powierzchnię przyklejanej fototapety za pomocą rakli - od środka na zewnątrz, aby wypchnąć pęcherzyki z wodą. Po przyklejeniu jednej warstwy odwijaj kolejny kawałek papieru podkładowego (jeśli przyklejasz na okno, AGD lub meble to spryskaj wodą powierzchnię i klejącą stronę tapety) i wygładzaj powierzchnię.

Powiązane porady

tapetowanie
tapetowanie ścian
Zrywanie tapety

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane