Gdynia

Co warto zobaczyć w Gdyni?

RamiRami - specjalista Tipy.pl
Gdynia jest miastem portowym, ośrodkiem szkolnictwa morskiego, bazą Marynarki Wojennej i dużym portem rybackim. Poniżej znajdziesz kilka propozycji, co warto zobaczyć w Gdyni.
1
Panoram z Kamiennej Góry, najlepszy widok ze skraju platformy widokowej.
2
Muzeum Marynarki Wojennej posiadające kilka ciekawych ekspozycji miedzy innymi:

- Słowianie na Bałtyku
- Wala z Zakonem Krzyżackim
- Rozwój sztuki wojennej na morzu
3
Bulwar Nadmorski, najładniejszy trakt spacerowy Gdyni.
4
Okręt "Błyskawica", który obecnie jest obiektem muzealnym. Został zbudowany w 1932 roku we francuskiej stoczni, razem z bliźniaczym okrętem "Burza". Oba brały udział w alianckich działaniach wojennych w czasie II wojny światowej.
5
"Dar Pomorza" jest jednym z najpiękniejszych wielkich żaglowców na świecie. Zbudowany w 1909 roku w Hamburgu, w 1930 roku przejął służbę pod polską banderą.
6
Oceanarium, które jest jednym z najpiękniejszych muzeów regionu. Z całą pewnością jest najbardziej egzotycznym muzeum w Polsce. Zobaczyć tam można bardzo wiele gatunków ryb w tym także żarłoczne piranie, a także koralowce, wielkie żółwie i wspaniałe muszle.

Powiązane porady

wycieczka górska
Wędkowanie z przyjacielem
Długi Weeknd

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kasia
14.06.2014
Przykro mi ale w tekście jest poważny błąd, to właśnie ,,Błyskawica" a nie ,,Burza" jest zacumowana przy Skwerze Kościuszki i jest okrętem-muzeum.Chyba należałoby wiedzieć o czym się pisze jak już się pisze.Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do Gdyni.
grazyna2
07.06.2014
Będąc w Gdyni konieczni skorzystaj z repertuaru Teatru Muzycznego, spędzisz cudowny wieczór delektując się "kulturą"- naprawdę warto !