Ćwiczenia mózgu

Śmieszny test na inteligencję

ImreImre - specjalista Tipy.pl
Ćwiczenia mózgu są tak samo ważne jak ćwiczenia fizyczne. Powiedzenie "nieużywany organ zanika" odnosi się również do mózgu, zatem zacznij go ćwiczyć, zanim będzie za późno. Wykonaj poniższy test i sprawdź czy twój mózg działa tak jak powinien, zaczyna zanikać, czy już nie ma po nim śladu. Teraz zrelaksuj się, uspokój myśli i .... zaczynamy!
1

PYTANIE 1:

Co wkładasz do tostera?

Odpowiedź brzmi: chleb. Jeśli odpowiedź brzmiała "tosty", to zakończ na tym test i zajmij się czymś innym. Postaraj się nie zrobić sobie krzywdy. Jeśli odpowiedziałeś chleb, to przejdź do kolejnego pytania.

2

PYTANIE 2:

Powiedz "daleko" pięć razy. Teraz przeliteruj "daleko". Co pije krowa?

Odpowiedź: Krowa pije wodę. Jeśli odpowiedziałeś "mleko", nie odpowiadaj na kolejne pytanie. Twój mózg jest już najprawdopodobniej przegrzany. Może lepiej zajmij się książeczkami dla dzieci z kolorowankami. Jeśli odpowiedziałeś woda, to przejdź do kolejnego pytania.

3

PYTANIE 3:

Dwadzieścia lat temu pewien samolot leciał na wysokości 20,000 stóp nad Niemcami. W tych latach Niemcy stanowiły dwa odrębne państwa - wschodnią Niemiecką Republikę Demokratyczną (NRD) i zachodnią Republikę Federalną Niemiec (RFN). W każdym razie podczas lotu DWA silniki samolotu przestały działać. Kiedy trzeci - ostatni z silników - zaczął szwankować, pilot zdecydował się na lądowanie awaryjne. Niestety trzeci z silników przestał działać zanim pilot zdążył wylądować. Samolot rozbił się na granicy pomiędzy NRD a RFN, na tzw. "ziemi niczyjej". Gdzie należało pochować ocalałych - w Niemczech Zachodnich, Niemczech Wschodnich, czy na "ziemi niczyjej"?

Odpowiedź: Nigdzie, przecież nie chowa się ocalałych. Jeśli powiedziałeś cokolwiek innego to jesteś prawdziwym nieukiem i nigdy nie powinieneś ratować ludzi z katastrof lotniczych.

4

PYTANIE 4:

Jeśli wskazówka godziny zegara zmieniałaby kąt o 1/60 stopnia co minutę, to o ile stopni zmieni się kąt w ciągu godziny czasu?

Odpowiedź: Jeden stopień. Jeśli powiedziałeś "360 stopni" lub cokolwiek innego, to się mylisz. Gratuluję, że dotarłeś tak daleko, jednak możesz na tym zakończyć test.

5

PYTANIE 5:

Mama Kamy ma pięć córek: 1. Rana, 2. Rene, 3. Rini, 4. Rono. Jak się nazywa piąta córka?

Odpowiedź: Runu? Oczywiście, że nie. Nazywa się Kama. Przeczytaj początek zadania raz jeszcze!

6

PYTANIE 6:

Nie używając kalkulatora - Prowadzisz autobus ze Szczecina do Rzeszowa na Podkarpaciu. W Szczecinie wsiada do autobusu 17 osób, w Zielonej Górze 6 osób wysiada i 9 osób wsiada. W Katowicach 2 osób wysiada i 4 wsiada. W Krakowie 11 osób wysiada i 16 wsiada. W Tarnowie 3 osoby wysiadają i 5 wsiada. W Dębicy 6 osób wysiada i 3 wsiadają. Dojechałeś do Rzeszowa. Jak ma na imię kierowca autobusu?

Odpowiedź: Do diaska! To ty! Przeczytaj pierwsze zdanie raz jeszcze!

7

PYTANIE 6:

Znów musisz liczyć i znów bez kalkulatora! Do liczby 1000 dodaj 40. Następnie do wyniku dodaj znów 1000. Teraz dodaj 30. Dodaj kolejny 1000. Dodaj jeszcze 20. Dodaj 1000. Na koniec dodaj 10. Jaki masz wynik?

Zatem wyszło ci 5000? Oj chyba coś ci nie wyszło. Policz jeszcze raz. Prawidłowy wynik to 4100. Coś ci nie pasuje? Policz jeszcze raz na kalkulatorze.

Więc na ile pytań udało ci się poprawnie odpowiedzieć? Bądź szczery!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Brunetka
jak mieć więcej energii
Charyzma

Komentarze (27)

* Pola wymagane

Kaspi
10.08.2016
Ktoś naprawdę inteligentny musiał układać ten kwestionariusz zwany wyżej "Testem na inteligencję" komentując na każdym stopniu czyjeś "niepowodzenie" tekstem typu " Nie kontynuuj bo jesteś przegrzanym imbecylem" a na koniec zadając pytanie " To ile masz właściwie punktów?" Ciekawe zjawisko...
lolusia
01.02.2016
wszystko :D
Zdruzgotana Głupotą Ludzką
06.08.2015
Naprawdę? Obrażanie człowieka przez to, że źle przeczytał albo ponieważ źle policzył? Naprawdę świetny test. Nic tutaj nie sprawdza inteligencji. Nie polecam 2/10.
miki99
31.07.2015
Test super :) mój mózg nawet wychwycil ze Niemcy są Zjednoczonym państwem juz od 26 lat a nie od 20
Eibhlin
08.06.2015
Przegrałam juz na pierwszym pytaniu
Eibhlin
08.06.2015
Przegrałam juz na pierwszym pytaniu
sara
20.05.2015
Makdymalna ilosc punktow :)
poetka<3
16.03.2015
Przegrałam już na pierwszym pytaniu... Robiąc dalej test na 7 pytań zero poprawnych odpowiedzi. No cóż, mam umysł humanistki. Ech... za dużo filozofuję.
taertae
07.09.2014
Mam 10 lat i nie kłamię. Odpowiedziałam na wszystkie dobrze XD
rafcio baki
14.07.2014
Pieprzone tosty. Przegrałem na pierwszym pytaniu. WSTYYYYYYYYYYD!!!