tłuste włosy

Domowe sposoby na tłuste włosy.

hugger - specjalista Tipy.pl
Przetłuszczające się włosy chyba denerwują każdego, kogo ten problem dotyczy. Kupujemy różne szampony, odżywki, maseczki, ale problem nie znika. Ale niepotrzebnie szukamy rozwiązania tak daleko. Wystarczy poszukać we własnym domu. Poniżej znajdziesz różne sposoby na przetłuszczające się włosy. Wypróbuj je i znajdź ten najlepszy dla siebie.
1
Po umyciu szamponem spłucz włosy miksturą wykonaną z dwóch łyżek octu i szklanki wody. Dokładnie spłucz czystą wodą.
2
Kolejną płukankę wykonasz z ¼ szklanki soku z cytryny i szklanki wody. Pamiętaj, żeby potem spłukać włosy czystą wodą.
3
Do szklanki wody dodaj kilka łyżek czystego alkoholu. Wymieszaj i spłucz włosy. Potem spłucz je ciepłą, czystą wodą.
4
Masuj skórę głowy olejem z pestek arbuza. Dokładnie spłucz potem głowę.
5
Ugotuj dwie łyżki liści mięty i łyżkę rozmarynu w ½ szklanki wody przez około 20 minut. Zmieszaj około dwóch łyżek tej mikstury z ¼ szklanki szamponu, którego używasz. Myj nim włosy.
6
Olej z drzewa herbacianego, olej z rozmarynu, trawa cytrynowa, szałwia, skrzyp, eukaliptus to znane zioła, które pomogą pozbyć się problemu przetłuszczających się włosów.
7
Włosy płukać możesz też rozcieńczoną herbatą. Niemożliwe? Spróbuj, a przekonasz się na własnej skórze… głowy.
8
Zmieszaj łyżeczkę soku z aloesu i łyżkę soku z cytryny. Dodaj do szamponu. Myj włosy jak zwykle.
9
Możesz też wetrzeć lekko w skórę głowy i włosy u nasady mąkę kukurydzianą czy zasypkę dla niemowląt. Pozostaw na głowie przez pięć minut. Potem dokładnie wyszczotkuj głowę.
10
Zmieszaj dwa żółtka z kilkoma kroplami soku z cytryny. Nałóż na mokre włosy i pozostaw na około pięć minut. Potem dokładnie spłucz wodą.
11
Okazuje się, że piwo nadaje się nie tylko do picia. Po umyciu włosów spłucz je piwem, a następnie wodą. Łój zniknie.

Powiązane porady

piękne włosy
Mycie włosów
Przedłużanie włosów

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

zośka
31.08.2017
Przy takich włosach trzeba przede wszystkim nawilżać. Duże znaczenie może mieć też zmiana diety na zdrowszą, a jeśli stosujemy płukanki, to kwaśne.
#18436
29.03.2013
Na moje przetłuszczające włosy nie działa kompletnie nic. Dlatego aby nie myć ich codziennie ratuję się suchym szamponem.