roladki z szynki

Jak zrobić roladki z szynki?
mugga - specjalista Tipy.pl

Chcesz zaskoczyć gości i podać im coś ciekawego? Postaw na roladki z szynki na zimno. Ta przekąska świetnie sprawdzi się w wersji z sałatką, ale również jako samodzielna przekąska. Kilka chwil i roladki gotowe. Z czym zawinąć szynkę? Sprawdź poniżej.
P

* Plasterki wybranej szynki z kurczaka i indyka (tyle plasterków ile chcesz roladek),
* Ogórek,
* Papryka,
* Marchewka,
* Cukinia,
* Imbir (opcjonalnie),
* Majonez,
* Kapusta pekińska,
* Oliwa z oliwek,
* Cukier,
* Sól,
* Olej sezamowy,
* Wykałaczki.

1
Szynkę kup od razu pokrojoną lub pokrój ją w domu na nieco grubsze plasterki niż zwykle.
2
Ogórka, marchewkę, cukinię, paprykę i imbir pokrój w słupki, nieco dłuższe od szerokości plasterków szynki. Imbir pokrój naprawdę cienko.
3
Pokrojone warzywa (oprócz imbiru) umieść w misce. Dodaj trochę cukru, soli, pieprzu, oleju sezamowego – wszystko do smaku, według własnych upodobań smakowych. Wymieszaj. Poczekaj z 15 minut.
4
Weź plasterek szynki. Połóż na nim ogórka, marchewkę, cukinię i imbir. Zwiń szynkę w rulon z nadzieniem w środku. Przebij wykałaczką, aby zabezpieczyć szynkę przed rozwinięciem. W ten sposób zwiń pozostałe roladki.
5
Pokrój kapustę pekińską. Oprósz ją solą i pieprzem, dodaj troszkę oliwy z oliwek.
6
Wyłóż kapustą pekińską półmisek. Na niej układaj przygotowane roladki. Smacznego.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane