spływ pontonowy

Gdzie na majówkę? Majówka w górach

stylowezagrody - specjalista Tipy.pl
spływ pontonowy
1 z 5
W tym roku weekend majowy będzie wyjątkowo długi. Osoby, które dysponują kilkoma dniami dodatkowego urlopu z pewnością zechcą gdzieś wyjechać, by odpocząć i oderwać się od codziennych spraw. Idealnym celem majowego wyjazdu są Bieszczady. W nich majowy weekend zmienić się może w dziesięciodniową eskapadę pełną przygód gdzieś na bieszczadzkim szlaku.
1
przejażdżka wozem po Bieszczadach
Skoro mowa o eskapadzie warto ją zaplanować już dzisiaj, gdyż w kwietniu może być za późno by znaleźć nocleg w Bieszczadach. W okresie majowego weekendu pensjonaty i hotele nad Soliną pękają w szwach. Może warto więc poszukać ciekawego miejsca, gdzieś na bieszczadzkiej wsi, może być to stara, drewniana chata z bala albo agroturystyka urządzona w oryginalnej, drewnianej leśniczówce.
2
rajd terenowy po Bieszczadach
Przy wyborze noclegu warto kierować się nie tylko lokalizacją czy ceną. Ważniejsze jest to, co gospodarze wybranego przez nas miejsca mają do zaoferowania swoim majówkowym gościom. Łóżko i kołderka to nie wszystko, ważne (o ile nie najważniejsze) jest to, jakie atrakcje czekać na nas będą na miejscu. Wybieraj więc miejsce, w którym gospodarz doradzi i pomoże zaplanować bieszczadzkie atrakcje (a jest ich naprawdę wiele!).
3
spływ pontonem po Sanie
W słoneczny dzień warto wybrać się na lot szybowcem lub spływ pontonem doliną Sanu. Dzień spędzony na wyprawie samochodem terenowym będzie dniem, który zapamiętasz do końca życia, poznasz miejsca, do których docierają tylko nieliczni i najodważniejsi.
4
Lwów
Jeżeli pogoda będzie kapryśna, warto rozważyć opcję jednodniowej wycieczki do Lwowa lub do krainy węgierskich winnic.

Majówka w Bieszczadach to wspaniały pomysł, by oderwać się od szarej codzienności i rutyny obowiązków. Po takim wypoczynku nabierzesz sił i wrócisz do pracy ze zdwojoną energią.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Długi Weeknd
pełen relaks
Rodzina przy stole

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Arnika
18.04.2016
A ja wybieram się do Hortulusa w Dobrzyca, bardzo fajne miejsce dla całej rodziny ;)
Gabi
31.03.2015
Ja tam wybieram się poopalać i ponurkować w Egipcie, lece do Marsa Alam, juz mam rezerwacje w alfa starze, pełny tydzień uroków Morza Czerwonego.
topielica
01.05.2013
Można spędzic ten czas różnie ,z miejsc polecałabym Swinoujście jest gdzie chodzic i co podziwiac -można też odwiedzic sąsiednie tereny nadmorskie w Niemczech -bo graniczą właśnie ze Swinoujściem.