moczenie stóp

Jak zrobić kąpiel dla stóp?

hugger - specjalista Tipy.pl
moczenie stóp
1 z 8
Kąpiel stóp to bardzo ważny element, składający się wraz z innymi zabiegami na całość zabiegów pielęgnacyjnych, mających na celu utrzymanie naszych stóp w jak najlepszym porządku. Obok peelingu, pedicure czy stosowania odpowiednich balsamów i kremów do stóp kąpiel, czyli moczenie stóp w wodzie jest istotnym elementem. Kąpiel taka zmiękcza naskórek, nawadnia skórę stóp i dostarcza jej składników odżywczych. Jakie to składniki? A to wszystko zależy od tego, co dodasz do wody do moczenia stóp. Możliwości jest kilka. Zobacz, czego możesz użyć do kąpieli stóp i wypróbuj różne kąpiele dla siebie.
1
cynamon

Kąpiel cynamonowa - 1 szklanka mleka w proszku, 1 szklanka sody oczyszczonej, 3 łyżki mąki kukurydzianej, 1 1/2 łyżki cynamonu. Wymieszaj wszystkie składniki i zamknij w szczelnym pojemniku. Dodawaj do gorącej wody niewielką ilość specyfiku i mocz stopy przez 20 minut.

2
zioła

Kąpiel ziołowa2 szklanki mleka w proszku, 1 szklanka mąki kukurydzianej, 2 łyżki różnych suszonych ziół. Dodaj dwie łyżki do miski z gorącą wodą. Resztę przechowuj w szczelnym pojemniku.

3
owsianka

Kąpiel owsiana1 1/2 szklanki mleka w proszku, 2/3 szklanki sody oczyszczonej, 2/3 szklanki drobno zmielonej owsianki, 3 łyżki mąki kukurydzianej, 2 łyżeczki cynamonu. Dokładnie zmieszaj wszystkie składniki. Do gorącej wody w misce dodaj 2 łyżki tego specyfiku. Resztę przechowuj na przykład w słoiczku.

4
mięta

Kąpiel miętowa1 szklanka mleka w proszku, 1/2 szklanki mąki kukurydzianej. Zmieszaj i przechowuj w szczelnym pojemniku. Dodaj do miski z wodą do moczenia stóp razem z 1/2 łyżeczki olejku miętowego.

5
migdały w miodzie

Kąpiel miodowo-migdałowa1 łyżeczka olejku migdałowego, 2-3 łyżki miodu, 1/3 szklanki mleka w proszku, 1 szklanka gorącej wody. Miód rozpuść w szklance gorącej wody. Potem dodaj mleko i rozpuść je, na końcu dodaj olejek migdałowy. Wlej do miski z gorącą wodą i mocz stopy.

6
lawenda

Kąpiel lawendowa 1/3 szklanki mleka w proszku, 1 szklanka gorącej wody, garść suszonej lawendy. Wymieszaj i dodaj do wody. Koi skórę stóp oraz zmysły.

7
mleko i miód

Kąpiel mleczno-miodowa 3 szklanki mleka, 3 łyżki miodu, 2 łyżki soli morskiej, 1 łyżeczka sody oczyszczonej. Podgrzej mleko i rozpuść w nim miód. Wymieszaj dokładnie. W misce z gorącą wodą rozpuść sól i sodę. Następnie wlej mleko z miodem. Gotowe. Twoje stopy będą Cię za to kochać.

?

Wskazówki
* Pamiętaj, aby po każdej kąpieli zetrzeć ze stóp zbędny naskórek. Wypłucz potem stopy w czystej wodzie i osusz je. Następnie wklep w nie krem do stóp.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane