ćwiczenia pilates

Jak wykonać podstawowe ćwiczenia pilates? Cz. IV – nogi i boczki.·

healther - specjalista Tipy.pl
ćwiczenia pilates
1 z 8

Kolejna część ćwiczeń pilates, tym razem seria wzmacniająca mięśnie nóg i boczków. Dodatkowo ćwiczenia pomogą Ci wyćwiczyć utrzymywanie prawidłowej postawy podczas leżenia na boku. Inne ćwiczenia z tej serii znajdziesz na moim profilu, bądź klikając w ich nazwę na liście poniżej:


1. Rozgrzewka.


2. Wzmocnienie mięśni brzucha.


3. Wzmocnienie mięśni kręgosłupa.


4. Wzmocnienie boczków.


5. Wzmocnienie łopatek i mięśni pleców.


6. Wzmocnienie bioder.


7. Wzmocnienie całego ciała – zakończenie ćwiczeń.

1
ćwiczenia pilates krok 1
ĆWICZENIE PIERWSZE

 


Połóż się na lewym boku. Lewą rękę podłóż pod głowę, prawą oprzyj płasko o podłoże na wysokości szyi. Nogi powinny leżeć na sobie, jedna na drugiej.

2
ćwiczenia pilates krok 2

Unieś prawą nogę do góry na wysokość prawego ramienia.

3
ćwiczenia pilates krok 3

Dołącz lewą nogę do prawej. Wytrzymaj 2-3 sekundy.

4
ćwiczenia pilates krok 4

Po tym czasie połóż lewą nogę na podłodze, a po sekundzie dołącz do niej prawą. Odczekaj 5 sekund po czym powtórz ćwiczenie. Wykonaj dwie serie po dziesięć powtórzeń. Potem zmień strony.

5
ćwiczenia pilates krok 5
ĆWICZENIE DRUGIE

 


Leżąc na podłodze w pozycji z ćwiczenia poprzedniego ugnij lekko nogi w kolanach. Następnie podnieś prawą nogę do góry na wysokość ramion i wyprostuj ją.

6
ćwiczenia pilates krok 6

Powolnym ruchem skieruj nogę do przodu, zatrzymaj ją na 2-3 sekundy.

7
ćwiczenia pilates krok 7

Po tym czasie powoli powróć nogą do poprzedniej pozycji, a następnie wysuń ją do tyłu, najdalej jak dasz radę. Wytrzymaj 2-3 sekundy po czym powróć nogą na środek i połóż ją na lewej nodze. Odczekaj 2-3 sekundy po czym powtórz ćwiczenie. Wykonaj po dziesięć powtórzeń w dwóch seriach, po czym zmień strony.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie