tort dla dziecka - małpka

Jak zrobić tort dla dziecka – małpka?

ProhibicjaProhibicja - specjalista Tipy.pl
Twoje dziecko ma lada dzień urodziny? Zaskocz go czymś wyjątkowym i podaruj w prezencie pyszny tort czekoladowo-orzechowy wyglądający jak małpka. Jego przygotowanie jest naprawdę bardzo proste.
P

* ciasto czekoladowe w proszku lub tort czekoladowy (przepis poniżej)
* śmietanka Śnieżka
* mleko (do rozrobienia śmietany)
* 2 łyżki masła orzechowego
* 2 szklanki czekoladowych płatków śniadaniowych (najlepiej Chocapic)
* 2 okrągłe ciastka (mogą być biszkopty lub Delicje)
* 2 ciastka owsiane
* 1 banan
* polewa czekoladowa
* sok z cytryny

1

Zacznij od zrobienia tortu czekoladowego. Możesz kupić ciasto czekoladowe w proszku i przygotować je według instrukcji na opakowaniu. Jeśli chcesz upiec tort deluxe – dwuwarstwowy, z kremem czekoladowym, polecam skorzystać z przepisu zamieszczonego tutaj. Nie dekoruj ciasta z wierzchu kremem. Tym zajmiemy się w kolejnych krokach.

2
Gdy tort ostygnie, możesz przystąpić do jego dekorowania. Zmiksuj z mlekiem śmietankę Śnieżkę na sztywno. Pół szklanki gotowej śmietanki zmieszaj z 2 łyżkami masła orzechowego. Gotową masę rozsmaruj z wierzchu tortu tak, by tworzyła pyszczek małpki.
3
Polewę czekoladową podgrzej. Nanieś ją na pozostałą część tortu, a na wierzchu poukładaj płatki Chocapic.
4
Resztką polewy zrób na pyszczku małpki nos i usta. Z biszkoptów zrób oczy małpki. Dla lepszego efektu możesz najpierw zanurzyć biszkopty w polewie.
5
Z ciasteczek owsianych zrób uszy małpki. Wsuń je między obie warstwy tortu.
6
Tuż przed podaniem tortu, obierz banana i zachowaj skórkę. Pokrop ją sokiem z cytryny, żeby nie zbrązowiała. Połóż skórkę na górze talerza, tak jak pokazano na zdjęciu. Tort gotowy.

Powiązane porady

toffi
wafel przekładany karmelem
złocisty syrop

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane