zmarszczki

Domowe sposoby na zmarszczki.

hugger - specjalista Tipy.pl
Zmarszczki to niewielkie załamania w skórze. Im jesteśmy starsi, tym więcej ich mamy. Dlaczego? Wiąże się to z utratą kolagenu, nieodpowiednią dietą, paleniem papierosów, nadmiernym wystawieniem się na działanie promieniowanie słonecznego lub ultrafioletowego, nadużywaniem alkoholu, narkotyków czy przyjmowaniem różnych leków, a także z zanieczyszczeniami w powietrzu, z którymi mamy styczność niemal codziennie. Jak radzić sobie ze zmarszczkami? Co możemy zrobić oprócz stosowania odpowiednich kremów? Jak możemy sobie pomóc domowymi sposobami? Szukaj odpowiednich metod poniżej.
1
Pij co najmniej 8 szklanek wody mineralnej dziennie. Nawodnisz nie tylko organizm, ale również skórę.
2
Nakładaj białko jajka pod oczy. Zawierają one kilka witamin i składników, które nawilżą i odżywią skórę. Od razu stanie się ona bardziej napięta. To świetny sposób na pozbycie się lub zredukowanie zmarszczek w naturalny sposób. Białko możesz nakładać też na czoło, szyję i inne rejony narażone lub już zaatakowane przez zmarszczki.
3
Opróżnij zawartość trzech kapsułek witaminy E do niewielkiej miseczki. Dodaj do tego 2 łyżeczki jogurtu naturalnego, 1/2 łyżeczki miodu płynnego i 1/2 łyżeczki soku z cytryny. Dokładnie wymieszaj i nałóż na twarz za pomocą płatków kosmetycznych. Pozostaw na twarzy na dziesięć minut. Po tym czasie zmyj letnią wodą. Działa rewelacyjnie przy regularnym stosowaniu.
4
Delikatnie masuj miejsca narażone na zmarszczki używając oleju kokosowego codziennie przed położeniem się do łóżka. Możesz połączyć olej z witaminą E, dla uzyskania jeszcze lepszego efektu. Poprawa widoczna już po tygodniu regularnego stosowania.
5
Pasta z kurkumy i soku z trzciny cukrowej jest świetna na pozbycie się zmarszczek oraz spowolnienie procesu starzenia się skóry.
6
Pomogą również zielone winogrona. Weź jedną kulkę zielonego winogrona i rozgnieć ją. Nałóż na zmarszczki i pozostaw na dwadzieścia minut. Zmyj twarz letnią wodą i pozostaw, aby naturalnie wyschła.
7
Delikatnie masuj twarz plasterkiem ananasa. Pozostaw twarz nasiąkniętą sokiem z ananasa na dziesięć do piętnastu minut. Po tym czasie zmyj twarz letnią wodą.
8
Zrób miksturę z kilku łyżek śmietany, plasterka awokado, garści siemienia lnianego i łyżki miodu. Wszystkie składniki wrzuć do blendera i zmiksuj na gładką masę. Nałóż na twarz i na co najmniej godzinę po czym zmyj twarz chłodną wodą. Ta naturalna maska odżywi Twoją skórę odpowiednimi witaminami i minerałami zawartymi w użytych składnikach, nawilży ją i sprawi, że będzie rewelacyjnie napięta. \przy regularnym stosowaniu maski zmarszczki widocznie się zmniejszają.
9
Nakładanie na twarz za pomocą wacika oleju rycynowego z niewielką ilością soku z cytryny również pomoże w pozbyciu się lub znacznym zniwelowaniu zmarszczek.
10
Super rozwiązaniem na zmarszczki jest maska zrobiona z banana i papai. Papaja zawiera papainę, ważny enzym który pomaga pozbyć się martwych komórek i zastąpić je nowymi. Banan natomiast odżywi i natłuści w odpowiedni sposób skórę i zapobiegnie powstawaniu nowych zmarszczek. Sposób dobry również dla mężczyzn.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Owoce leśne
Dojrzała i młoda twarz
piękna 50+

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Wiktoria
03.09.2017
Wszystko ładnie i pięknie, tylko na zmarszczki to już mała szansa, ze to zadziała. Ja postawiłam na zabieg medycyny estetycznej. Po co się męczyć jak można się szybko pozbyć problemu. ;)
topielica
16.02.2015
A ja korzystam z urządzenia typu eye lift to taki masażer bardzo delikatny który pozwala na głębsze docieranie kremu do komórek skóry dzięki prądowi galwanicznemu kosmetyk lepiej się wchłania.Fakt oleje są bardzo dobre i powinniśmy z nich korzystać-uważam też że powinno się zmieniać kosmetyki co jakiś czas nie bazować na jednym i bardzo dobrym rozwiązaniem jest zwykła kostka lodu -codzienny masaż okolić oczu i całej twarzy to rewelacja.Polecam.
taovital.pl
18.11.2014
Cenne rady :) Od siebie dodam jeszcze kosmetyki z argireliną
flaxus
12.11.2014
Punkt drugi-tak bialko jest bardzo dobre do pielegnacji skory,ale instruktaz nie dokonca dokladnie podany.Przy kazdej maseczce na twarz z bialka zawsze podkresla sie by nie dawac go pod oczy!Jesli juz, w tekscie powinna znalesc sie informacja by nie doprowadzac do wysuszenia bialka w bliskiej strefie oczu.Bialko ma silne wlasciwosci sciagajace,a skora pod oczami zbyt delikatna by ja tak mocno naprezac!
Kaśka
12.11.2014
Nie wiem jak to delikatnie powiedzieć, ale białko istotnie pomaga. Moja skóra staje się bardziej elastyczna po rozsmarowaniu na kilka minut (szczegóły pozostawiam dla wyobraźni) ...nasienia. Białko zawarte w nim z jakichś powodów ma dobry wpływ przynajmniejnna moją cerę i ślady zmarszczek. Nie mogę się zdobyć na rozmowę o tym z koleżankami więc może przynajmniej niektóre z nich przeczytają o tym tutaj.
luis
12.11.2014
najlepsza jest męska sperma, ale damska wydzielina też działa
Anii@
12.11.2014
Bardzo ciekawe rady i naturalne od dziś zaczynam kuracje ..
Kakasia
12.11.2014
Nie da się ! Wystarczy tylko popatrzeć na nasze babcie, które domowymi sposobami próbowały zatrzymać czas. Spały w chłodzie, zdrowo się odżywiały (wtedy nie było konserwantów i GMO), powietrze było czyste i mimo wszystko po 60 miały pomarszczone twarze. Kremy nawet te najlepsze mają w sobie konserwanty, które mają tendencje do wysuszania cery. Mówi się dużo o kwasie hialuronowym ale on nie jest w ogóle przebadany na okoliczność stosowania go przez kilka lat i starzenia się skóry. On pomaga tu i teraz ale nie wiadomo jakie będa tego skutki później (nie ma takich badań). Moja mama natomiast wygląda przepieknie mimo 58 lat. Nie ma zmarszczek tylko kurze łapki przy oczach. Uważa, że sekret pieknego wyglądu tkwi w olejach. Sama od lat stosuje olej arganowy a od niedawna jest fanką Serum 7 olejów zamiennik kremu. Od czasu do czasu stosuje też extrakt z owoców Goji poprawa owalu. Jest zachwycona działaniem olei i twierdzi, że to one są kapsułka młodości. Ja tez już zaczęłam stosować i też jestem zadowolona z efektów a zaczynałam od oleju nagietkowego, którym zmywałam makijaż. Później już samo poszło na arganowy, inca inchi czy serum 7 olejów.
poranka
07.03.2014
Dobrze jest zainwestować w dobry krem przeciwzmarszczkowy, już się przekonałam, że taki , który działa kosztuje więcej ale efekty są pewne.