zmarszczki

Domowe sposoby na zmarszczki.
hugger - specjalista Tipy.pl

Zmarszczki to niewielkie załamania w skórze. Im jesteśmy starsi, tym więcej ich mamy. Dlaczego? Wiąże się to z utratą kolagenu, nieodpowiednią dietą, paleniem papierosów, nadmiernym wystawieniem się na działanie promieniowanie słonecznego lub ultrafioletowego, nadużywaniem alkoholu, narkotyków czy przyjmowaniem różnych leków, a także z zanieczyszczeniami w powietrzu, z którymi mamy styczność niemal codziennie. Jak radzić sobie ze zmarszczkami? Co możemy zrobić oprócz stosowania odpowiednich kremów? Jak możemy sobie pomóc domowymi sposobami? Szukaj odpowiednich metod poniżej.

1

Pij co najmniej 8 szklanek wody mineralnej dziennie. Nawodnisz nie tylko organizm, ale również skórę.

2

Nakładaj białko jajka pod oczy. Zawierają one kilka witamin i składników, które nawilżą i odżywią skórę. Od razu stanie się ona bardziej napięta. To świetny sposób na pozbycie się lub zredukowanie zmarszczek w naturalny sposób. Białko możesz nakładać też na czoło, szyję i inne rejony narażone lub już zaatakowane przez zmarszczki.

3

Opróżnij zawartość trzech kapsułek witaminy E do niewielkiej miseczki. Dodaj do tego 2 łyżeczki jogurtu naturalnego, 1/2 łyżeczki miodu płynnego i 1/2 łyżeczki soku z cytryny. Dokładnie wymieszaj i nałóż na twarz za pomocą płatków kosmetycznych. Pozostaw na twarzy na dziesięć minut. Po tym czasie zmyj letnią wodą. Działa rewelacyjnie przy regularnym stosowaniu.

4

Delikatnie masuj miejsca narażone na zmarszczki używając oleju kokosowego codziennie przed położeniem się do łóżka. Możesz połączyć olej z witaminą E, dla uzyskania jeszcze lepszego efektu. Poprawa widoczna już po tygodniu regularnego stosowania.

5

Pasta z kurkumy i soku z trzciny cukrowej jest świetna na pozbycie się zmarszczek oraz spowolnienie procesu starzenia się skóry.

6

Pomogą również zielone winogrona. Weź jedną kulkę zielonego winogrona i rozgnieć ją. Nałóż na zmarszczki i pozostaw na dwadzieścia minut. Zmyj twarz letnią wodą i pozostaw, aby naturalnie wyschła.

7

Delikatnie masuj twarz plasterkiem ananasa. Pozostaw twarz nasiąkniętą sokiem z ananasa na dziesięć do piętnastu minut. Po tym czasie zmyj twarz letnią wodą.

8

Zrób miksturę z kilku łyżek śmietany, plasterka awokado, garści siemienia lnianego i łyżki miodu. Wszystkie składniki wrzuć do blendera i zmiksuj na gładką masę. Nałóż na twarz i na co najmniej godzinę po czym zmyj twarz chłodną wodą. Ta naturalna maska odżywi Twoją skórę odpowiednimi witaminami i minerałami zawartymi w użytych składnikach, nawilży ją i sprawi, że będzie rewelacyjnie napięta. \przy regularnym stosowaniu maski zmarszczki widocznie się zmniejszają.

9

Nakładanie na twarz za pomocą wacika oleju rycynowego z niewielką ilością soku z cytryny również pomoże w pozbyciu się lub znacznym zniwelowaniu zmarszczek.

10

Super rozwiązaniem na zmarszczki jest maska zrobiona z banana i papai. Papaja zawiera papainę, ważny enzym który pomaga pozbyć się martwych komórek i zastąpić je nowymi. Banan natomiast odżywi i natłuści w odpowiedni sposób skórę i zapobiegnie powstawaniu nowych zmarszczek. Sposób dobry również dla mężczyzn.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (22)

* Pola wymagane

Majahi
08.08.2019
Taaa, d panthenol i ceramid 6 ma xD
natasza
02.07.2019
Majahi, a ten twoj krem mial tez topole czarna i d-panthenol? Bo jak tak, to chyba uzywamy tego samego :D Tez go lubie.
Anetkaa23
13.05.2019
no tak, kollagen leczy zmarszczki - sama próbowalam przez dłuższy czas
Majahi
13.05.2019
Koenzym Q10 jest super, ale fajnie, jak jest wsparty dobrym i naturalnym składem, takim jak ruszczyk kolczasty, guarana itd. Ja mam taki krem i sprawdza się super.
misia
11.05.2019
Kolagen, polecam ten do picia, bo trzeba działać od środka, a nie tylko kłaść kolejne warstwy kremów ;)
goskagaska
04.05.2019
Sprawdzcie sobie kollagen, moze nie jest to domowy sposób, ale naturalny i jak najbardziej zbliżony do domowego.
bandi
07.03.2019
Kolagen! Tak, to prawdziwy hit!
korina
05.03.2019
No, kolagen jest super, szczegolnie wzbogacony o różne witaminy, ja ze swojej strony moge polecić DH
agneska
01.03.2019
Dodałabym jeszcze koenzym Q10. Oprócz kolagenu, wspaniale pomaga odmłodzić skórę i wygładzić zmarszczki no i oddala nowe. jestem już w takim wieku, że stosowanie takich wspomagaczy jest konieczne, dobrze, że skuteczne, nie tak jak kremy przeciwzmarszczkowe . Używam koenzym Vualine Q10, bardzo dobry.
master
20.02.2019
najlepiej wygładza kolagen, ja również z niego korzystam z kolagenu i aż żałuję, że pierwszego dnia nie zrobiłam zdjęcia - efekty są cudowne.