ból ucha

Domowe sposoby na ból ucha

healther - specjalista Tipy.pl
Qigong.
11 z 11

Qigong. To metoda medycyny chińskiej, która również pomaga pozbyć się bólu ucha. Palec wskazujący i serdeczny ułóż w literę V i przyłóż do ucha jak pokazano na schemacie. Przyciśnij palce do ucha u nasady i przekładaj nacisk w górę palców. Odczekaj kila sekund i naciskaj je od czubków do nasady. Powtórz 36 razy.

Powiązane porady

świecowanie uszu
basen
budowa ucha

Podobne porady

Komentarze (28)

* Pola wymagane

gryglas
10.03.2017
trzeba byc debilem zeby wlewac sok z czosnku lub imbiru do ucha . Niech ten imbecyl sprobuje sobie te mikstury zaplikowac nawet do zdrowego ucha
lawenda
03.01.2017
mnie pomaga kropelka wody utlenionej zapuszczona do ucha
Marzyciel :)
02.12.2016
A ja sobie marzę , by lekarze przyjeżdżali do nas ,dzwonili , ba , nawet stali w kolejce i na zapisy , prosili i pytali nas ,czy mogliby nas z poleczyć... Takie odwrócenie służebności....A decydenci odpowiedzialni za Służbę Zdrowia tylko prywatnie i np stawka od 1000zł za wizytę plus koszty badań razy co najmniej 10. i dłuuuugie terminy..:)
jamkowalski
01.09.2016
Mnie dokuczał ból ucha dobry tydzień. Postanowiłam skorzystać z tego poradnika i nie żałuje :)
stopbolucha.wordpress.com
Ból minął dosłownie w ten sam dzień :)
jamkowalski
25.08.2016
Mnie dokuczał ból ucha dobry tydzień. Postanowiłem skorzystać z tego poradnika i nie żałuje :)
stopbolucha.wordpress.com
Ból minął dosłownie w ten sam dzień :)
Aneta
11.07.2016
Suszyłam suszarką bez efektu, leżenie na ciepłym kompletnie bez efektu. Z bezsilności starłam imbir i przez gazę wycisnęłam dwie krople do ucha, przez kilka minut czułam pulsujące ciepło i ból jak ręką odjął. Ogromne dzięki, jest niedziela i niestety nie mam możliwości udać się dzisiaj do laryngologa, a jak widać niektóre sposoby jednak działają.
PatroticPL
20.04.2016
Zapchałem sobię bolące ucho imbirem ALE CZĄSTKAMI A NIE SOKIEM i obecnie piecze.Czy to oznacza że działa?
beti
07.03.2016
Warto mieć w doniczce geranium- potocznie zwane anginką.Kawałek wygniecionego liścia włożony do ucha na kilka godzin, leczy stany zapalne. Od zawsze.
justa
01.02.2016
a mi mama zawsze mowila ze nie wolno stosowac tlustych plynow do ucha bo to moze zalepic ucho i tluste plyny ciezko wydostaja sie na zewnatrz co moze prowadzic do lekkiej gluchoty.... poki nie ma sie wizytu u lekarza najlepiej podgrzac sol na patelni ale nie moze byc goraca przesypac do grubej skarpety i przykladac do ucha zawsze pomagalo
monika.marczuk1265
21.12.2015
Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po przeczytaniu tytułu artykułu to wata w uchu. To jedyny znany mi babciny sposób na ból ucha. Babcia zawsze jak ją przewiało i czuła, że coś się dzieje z uchem to robiła sobie kulkę z waty, delikatnie spryskiwała spirytusem i wkładała do ucha. Na to zakładała chusteczkę na głowę i tak trwała z tym sposobem kilka godzin. Później nigdy nie skarżyła się na ból. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile tego, że po prostu z uchem nie działo się nic poważnego i samo mijało.