masaż twarzy

Jak zrobić masaż twarzy krok po kroku?

visage - specjalista Tipy.pl
Masaż twarzy to nie tylko doskonały relaks, ale również świetna terapia przeciwzmarszczkowa. W dzisiejszych zabieganych czasach rzadko kiedy znajdujemy chwilę, by oddać się temu zabiegowi. Z tego powodu prezentuję masaż twarzy na szybko. Przetestuj go na sobie i odkryj zdumiewające efekty, jakie daje jego regularne stosowanie.
1
masaż twarzy - krok 1
Nałóż na twarz krem do masażu. Zacznij masowanie od czoła, kierując się od środka ku górze i zataczając okręgi, jak pokazano na rysunku obok. Dla każdej połówki czoła zrób siedem takich okręgów.
2
masaż twarzy - krok 2
Opuszkami palców zatocz delikatne okręgi dookoła gałki ocznej. Zacznij od góry wewnętrznego kącika oka i skończ na dole, pod wewnętrznym kącikiem (patrz rysunek). Powtórz ruch pięć razy.
3
masaż twarzy - krok 3
Teraz lekko naciśnij wewnętrzne kąciki oczu i zarysuj opuszkami palców łuk w stronę zewnętrznych kącików. Na końcu uciśnij skronie.
4
masaż twarzy - krok 4
Dziesięć razy pomasuj grzbiet nosa, do góry i w dół. Analogicznie pomasuj boki nosa, ale tylko pięć razy. Na koniec dookoła skrzydełek nosa pięć razy zatocz półokręgi.
5
masaż twarzy - krok 5
Opuszkami palców pięć razy zatocz półokręgi dookoła ust, dociskając lekko skórę, gdy będziesz poruszać się ku górze.
6
masaż twarzy - krok 6
Na koniec zatocz okręgi od brody w stronę skroni. Rób to wewnętrzną stroną palców, a gdy dotrzesz do skroni uciśnij je. Powtórz całość trzy razy, za każdym razem robiąc siedem okręgów.

Powiązane porady

Akupresura twarzy
redukowanie worków pod oczami
olejek z witaminą E

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane