Prezenty dla kobiet

15 pomysłów na prezenty dla kobiet

Bangalore - specjalista Tipy.pl
Prezenty dla kobiet
1 z 16
Dzień Kobiet już niebawem zatem pora myśleć o prezentach dla pań twojego życia. Oczywiście okazji do dawania prezentów jest w ciągu roku mnóstwo zatem warto kupić coś niedrogiego, co nie nadwyręży kieszeni a będzie miłym upominkiem. Oto 15 pomysłów na prezenty dla kobiet:
1
Ręcznie robiona biżuteria
Ręcznie robiona biżuteria

Jest to raczej pomysł dla młodych dziewczyn, które nie mają pomysłu na prezent dla mamy lub dla koleżanek. Ponad 200 instrukcji na modną biżuterię znajdziesz tu - "robienie biżuterii".

2
Wino
Butelka wina

Kto nie lubi napić się dobrego wina? Nie musi cię to kosztować całej wypłaty czy kieszonkowego. A jak chcesz dokupić do wina coś dobrego to najlepszym pomysłem będzie ser pleśniowy. Idealny prezent!

3
Książki
Książka

Książka jest wspaniałym prezentem nie tylko na Dzień Kobiet, jednak upewnij się, że osoba której chcesz ją podarować lubi czytać. Dowiedz się również jakie książki preferuje, czy jest to fantazja, romans czy może jeszcze coś innego.

4
Świeczniki
Świeczki i świeczniki

Kobiety uwielbiają wszystkie zapachowe i kolorowe świeczki jak również piękne świeczniki. To samo dotyczy kadzidełek i stojaczków na nie.

5
Ramka na zdjęcie
Ramki na zdjęcia

Co zrobilibyśmy, gdybyśmy nie mieli zdjęć? Czy jest lepszy sposób na upamiętnienie wspaniałych momentów naszego życia? Większość kobiet kocha otaczać się zdjęciami zarówno w domu jak i w pracy, zatem czy jest lepszy prezent?

6
Krokomierz
Krokomierz

Wiele osób preferuje dostawać praktyczne prezenty. Krokomierz jest zarówno praktyczny jak i wspomaga odchudzanie - a jaka kobieta nie chciałaby schudnąć i prowadzić zdrowszy tryb życia?

7
Domowe wypieki
Domowe wypieki

Oczywiście większość panów kupuje na Dzień Kobiet bombonierki lub czekoladki. Ale jest coś lepszego a mianowicie domowe wypieki!

8
DVD filmy
DVD

Film na DVD jest wspaniałym prezentem o ile dana kobieta ma czas, aby go oglądnąć. A jeśli ma ten czas to będzie super, jeśli oglądniecie go razem!

9
Spersonalizowane CD
Spersonalizowane CD lub DVD

Jeśli nagrywasz specjalną składankę na prezent to dobrym pomysłem będzie zrobienie oryginalnego opakowania wraz ze zdjęciem. Można to zrobić na stronie bighugelabs - wgrać zdjęcie, wpisać tytuł, opis i kliknąć na "create".

10
Kosmetyki do kąpieli
Kosmetyki do kąpieli

Każda kobieta uwielbia gorącą kąpiel z pachnącymi olejkami, płynami, solami czy kulami do kąpieli.

11
Bon do kawiarni
Bon do kawiarni

Dla osób uzależnionych od kawy taki bon będzie prawdziwym darem z nieba. Możesz go podarować w prezencie na Dzień Kobiet dla pań, których tak dobrze nie znasz, np. dla koleżanki z pracy.

12
Fajne kapcie
Fajne kapcie

Kapcie są zawsze dobrym pomysłem na prezent. A w związku z tym, że robi się coraz cieplej wybierz wersję wiosenno-letnią.

13
Kalendarz ze zdjęciami
Kalendarz ze zdjęciami

Świetnym pomysłem na prezent na Dzień Kobiet jest kalendarz ze zdjęciami. Taki kalendarz możesz dać mamie, babci czy nawet przyjaciółkom, które znasz od dawien dawna.

14
Mini ogródek ziołowy
Mini ogródek ziołowy

Taki ogródek będzie fajnym prezentem dla kogoś kto kocha gotowanie, w szczególności z użyciem świeżych ziół. Taki miks ziołowy można postawić na oknie i cieszyć się własnym ogrodem nawet w bloku w dużym mieście.

15
Wizyta u kosmetyczki
Bon do kosmetyczki

Taki bon jest świetnym prezentem bo to kobieta zadecyduje na jaki zabieg go wykorzysta. Idealny na wiosnę kiedy kobiety zaczynają podwójnie o siebie dbać.

Strona 1 z 16

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (19)

* Pola wymagane

ilonka
22.03.2019
aspiratorek do noska dla dziecka? ja znalazłam bardzo tani i wygodny w obsłudze, wydaje mi się, że to prezent idealny dla młodej mamy zwłaszcza ;)
gregory
01.03.2019
Ja kupiłem mojej dziewczynie inkBOOK z doświetlaniem na urodziny i była bardzo szczęśliwa, bo jest typowym molem książkowym. Od razu zapchała pamięć milionem pozycji, ale wszystko śmiga jak należy;)
Adka
10.02.2019
No jeśli chodzi o prezenty, to wydaje mi się ze najlepsze są te praktyczne :D Mój narzeczony kupił mi ostatnio bardzo fajne kolumny i działają rewelacyjnie!
Kuba
15.01.2019
Moja narzeczona też jest wybredna, więc postanowiłem, że będę jej kupował tzw. pierdółki :D natrafiłem na podgrzewacz kubków na USB, bo właśnie przed kompem zawsze popija herbatę. Miała radochy, co niemiara :D
Pozdro :)
zosia
23.12.2018
ja najbardziej lubie dostawac kosmetyki :) ostatnio dostalam od meza zestaw i bardzo mi przypadl do gustu :)
MariaStef
16.12.2018
Mojej siostrze rok temu kupiłam przepięknie pachnący zestaw świąteczny. Zakochała się w ich kosmetykach i teraz kremów i mydeł używa tylko od nich! Zestaw nazywał się regeneracja i spodobałby się myślę każdej kobiecie :)
janosik
14.12.2018
chlopaki!! ;-) to nie ma co wymyslac jakis super prezentow, najlepiej zobaczyc, na jakie kobieta wchodzi strony internetowe i wtedy bedzie wiadomo czego pragnie :D moja miala rok temu problem z tradzikiem to kupilem jej vouchery na zabiegi, teraz widze, ze w necie szuka
MarekzMarek
14.12.2018
Straciłem głowę do kupna prezentów dla mojej żony!!!! ona jest tak wybredna, że nigdy nie wiem, co mam jej kupić, co rok na gwiazdkę jest ten sam problem!!!! ale kumpel mi otworzył oczy na vouchery!kupie jej kosmetyczne vouchery
Adam
03.12.2018
Wydaje mi się, że najlepszym prezentem, który spodoba się każdej kobiecie, jest biżuteria. Niedawno kupowałem żonie prezent z okazji rocznicy i mój wybór padł właśnie na kolczyki. Są bardzo ładne i wcale niedrogie, a radość żony nie do opisania :)
romuaśka
27.11.2018
Ja dostałam prezent przedświąteczny od męża, jestem bardzo zadowolona, bo nie mam zwykłego zegarka, a spodobał mi się ten model. Takie gadżety to super pomysł na prezent dla kobiet.