Wyjście z pracy

22 wymówki na urwanie się wcześniej z pracy
ImreImre - specjalista Tipy.pl

Dni są coraz ładniejsze, jest coraz cieplej i niektórzy marzą już tylko o tym, aby wyjść wcześniej z pracy. Jak to zrobić? Potrzeba ci tylko jakieś wiarygodnej wymówki dla szefa. Oto kilka przykładów:
1
Właśnie dzwoniła twoja sąsiadka - zalało całą piwnicę w twoim bloku! Musisz natychmiast wracać do domu.
2
Jeśli twój szef kocha zwierzęta to z pewnością cię wcześniej wypuści do domu jeśli musisz iść ze swoim pupilem do weterynarza. Przykładowo, twój kot stoczył ciężką walkę z psem sąsiada i potrzebuje pomocy.
3
Masz zatrucie pokarmowe! Obojętnie gdzie go dostałeś ale nie może to być ulubiona restauracja szefa.
4
Dostałeś biegunki - wszyscy będą na tyle zakłopotani, że nikt nie będzie zadawać zbędnych pytań.
5
Twoja dziewczyna miała stłuczkę i nie wie co robić. Musisz śpieszyć jej z pomocą!
6
Twój kuzyn jest w szpitalu a ty jesteś jedyną osobą z rodziny. Musisz do niego pojechać.
7
Ukruszył ci się ząb - musisz iść do dentysty.
8
Jeśli jesteś kobietą a szef jest mężczyzną powiedz po prostu "kobiece problemy" - faceci nie mają odwagi pytać o szczegóły.
9
Jesteś jeszcze w domu? Zadzwoń do szefa i powiedz, że odkryłeś rano u dziecka wszy. Nikt nie będzie cię prosił, abyś przyszedł do pracy. Wszy się łatwo przenoszą!
10
Musisz jechać do mechanika na wymianę klocków hamulcowych. Niestety nie ma w najbliższym czasie innych wolnych terminów.
11
Powiedz szefowi, że musisz iść po wyniki badań.
12
Dzwonił sąsiad. Leje mu się z sufitu w łazience. Pewnie pralka ci wylała i musisz szybko wracać do domu.
13
Dostałeś wezwanie do sądu w charakterze świadka - nikt nie chce przecież zadzierać z prawem.
14
Dzwoniła sąsiadka. Jej dziecko niechcący wybiło ci okno w salonie. Musisz jechać, aby zabezpieczyć dom przed zimnem i złodziejami.
15
Masz zapalenie pęcherza i musisz natychmiast udać się do lekarza.
16
Boisz się, że się spóźnisz do pracy? Zadzwoń do szefa i powiedz, że zatrzasnąłeś kluczyki w samochodzie. Już dzwoniłeś po pomoc, ale może to potrwać godzinę lub dwie.
17
Właśnie dzwoniła pani z przedszkola. Twoje dziecko źle się czuje i musisz je jak najszybciej odebrać.
18
Masz grypę żołądkową. Ta wymówka jest świetna, ponieważ wirus który ją wywołuje jest zaraźliwy a sama choroba bardzo nieprzyjemna. Nikt nie będzie się chciał zarazić!
19
Sąsiedzi ścinali drzewo którego gałęzie uszkodziły twój dach. Musisz szybko jechać do domu.
20
Dostałeś okropnej migreny. Każdy kto kiedykolwiek na nią cierpiał wie, że jest to ból nie do wytrzymania.
21
Dzwoniła ochrona. W twoim domu włączył się alarm. Musisz jechać to sprawdzić.
22
Dzwonili z przychodni. Masz złe wyniki badań i muszą natychmiast zrobić ci badania dodatkowe.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

ELO ELO 321 #
16.11.2016
fajne fajne ale z tym ukruszonym zębem słabe xD#