rozświetlona cera

Jak rozświetlić cerę?

visage - specjalista Tipy.pl
4
peeling domowej roboty
Złuszczanie

Nawet dwa razy dziennie oczyszczana cera będzie się łuszczyć. Jedynym sposobem na usunięcie martwego naskórka, który blokuje pory i ogranicza regenerację cery, jest peeling. Możesz kupić gotowy peeling w sklepie lub zrobić go samodzielnie. Po prostu wsyp do miseczki kilka łyżek soli morskiej lub cukru (najlepiej z jak najgrubszymi kryształkami) i dodaj odrobinę oliwy, tak by uzyskać gęstą papkę. Do tego dodaj kilka kropel olejku eterycznego (np. lawendowego lub eukaliptusowego). Wymieszaj dokładnie i delikatnie wmasowuj w twarz, a następnie dobrze spłucz letnią wodą.

5
maseczka domowej roboty
Odżywianie

Gdy cera będzie już oczyszczona i złuszczona, czas odżywić ją za pomocą odpowiedniej maseczki. I tu znów możesz kupić gotową maseczkę w drogerii lub zrobić swoją ulubioną z naturalnych składników. Na przesuszoną, zaczerwienioną, zmagającą się z niedoskonałościami cerę polecam maseczkę z miodu i gałki muszkatołowej. W małej miseczce zmieszaj ze sobą równe części miodu i gałki muszkatołowej (np. po jednej łyżce stołowej). Jeśli masz cerę tłustą lub problemy z rozszerzonymi porami, do zamieszczonego wyżej przepisu dodaj jeszcze łyżkę cynamonu (uwaga: może podrażnić wrażliwą cerę) . Wymieszaj całość i nałóż na twarz na 30 minut. Po tym czasie zmyj maseczkę ciepłą wodą.

« Poprzednia Strona 2 z 3

Powiązane porady

Usługi w gabinecie kosmetycznym
redukowanie worków pod oczami
kształtny nos

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane