baner

Jak zrobić baner na stronę?

carlo99 - specjalista Tipy.pl
Posiadasz własną stronę internetową, o której nikt nie wie? Czas odpowiednio rozreklamować twoją witrynę. Nic nie działa lepiej, niż obraz. W tym artykule dowiesz się jak w łatwy sposób zrobić baner internetowy.
P

* Program do robienia banerów. Ja polecam Alligator Flash Designer. Na końcu artykułu jest link do programu.

1
tworzenie banera - krok 1
Pobierz program do robienia banerów i zainstaluj go. Na koniec instalacji wybierz "Uruchom", ta opcja jest zaznaczona domyślnie. Po uruchomieniu programu wybierz opcję "Pusty projekt Flash".
2
tworzenie banera - krok 2
Wybierz "Ramka -> Rozmiar ramki" i ustaw odpowiedni rozmiar banera. Jaki to rozmiar? Spytaj właściciela strony, na której chcesz umieścić baner. Jeżeli wstawiasz go na własnej stronie, wybierz taki rozmiar, żeby pasował ci do układu strony.
3
tworzenie banera - krok 3
Wstaw dwie dodatkowe ramki tak, aby baner zmieniał wygląd co 3 sekundy. Na każdej ramce dodaj inny tekst oraz zdjęcia, aby urozmaicić swój baner.
4
tworzenie banera - krok 4
Wpisz teksty odpowiednie dla twojej branży i powklejaj zdjęcia przez schowek czyli przez kopiuj/wklej. Kliknij na "Czcionka" i zmień czcionkę na bardziej wyszukaną. Zmień także kolory tak, aby pasowały.
?

Wskazówki
* Twój baner powinien przede wszystkim przyciągać wzrok. Masz mało czasu, na stronie jest często wiele banerów i każdy krzyczy: "Patrz na mnie, kliknij mnie!" Towarzystwo więc nie pomaga. Postaraj się dodać takie zdjęcia, które natychmiast przyciągają wzrok, na przykład jakieś błyskotki lub ciało. Tekst na banerze powinien być zgodny z tym, czego człowiek w danej chwili pragnie.

!

Uwaga!
* Nie rób zbyt wielu ramek, tekstów i zdjęć. Wybierz ładne zdjęcia, poproś kogoś, kto zna się na fotografii lub kto ma zmysł estetyczny, aby ocenił lub pomógł przygotować ci zdjęcia. Możesz także kupić gotowe zdjęcia z banków fotografii.

Powiązane porady

brak spamu
obrazek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane