Sopot

Co warto zwiedzić w Sopocie?
PodrozePodroze - specjalista Tipy.pl

Sopot jest najpopularniejszym kąpieliskiem na wschodnim odcinku naszego wybrzeża. Co roku odwiedzany jest przez licznych turystów i wczasowiczów. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, co warto zobaczyć będąc w Sopocie.
1
Molo spacerowe jest najbardziej znaną atrakcją Sopotu, ma długość 516 metrów. Jest najlepszym miejscem do kąpieli słonecznych. Z mola odpływają liczne statki na wycieczki po zatoce oraz do Gdańska, Gdyni i na Hel.
2
Muszla koncertowa położona na skwerze tuż przed wejściem na molo. W sezonie często odbywają się tam różne koncerty.
3
Park Zdrojowy a w nim kamień ku czci Nieznanego Marynarza 1939-1945.
4
Relikty grodu słowiańskiego z VIII-X wieku. Zachował się wał obronny o niepełnym profilu.
5
Opera Leśna zbudowana w 1909 roku. Opera ma bardzo dobra akustykę, a piękne otoczenie podnosi jeszcze jej atrakcyjność.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Joanna
27.05.2019
Sopot to wyjątkowe miasto i dla mieszkańców i dla turystów. Super mikroklimat, wiele ciekawych miejsc do zobaczenia, morze, plaża...jak ktoś planuje spędzić urlop w tym kurorcie to polecam zajrzeć. Jest mnóstwo ciekawych i formacji na temat atrakcji turystycznych w Sopocie.
Dorota
29.05.2015
Mural z wizerunkiem Krzysztofa Klenczona. :)