metamorfoza

Jak przejść metamorfozę?
AkademiaMetamorfozAkademiaMetamorfoz - specjalista Tipy.pl

Jeśli chciałabyś odświeżyć swój look, dowiedzieć się co zrobić by wyglądać i poczuć się lepiej w swojej skórze - zapraszamy :) Podpowiemy co zrobić, by zacząć uśmiechać się do swojego odbicia w lustrze.
1
analiza kolorystyczna
Pierwszym krokiem do metamorfozy jest analiza kolorystyczna. Dzięki niej dowiesz się jakim typem urody jesteś oraz jakie kolory wybierać. Pomoże ona również dobrać kolorystykę makijażu oraz kolor włosów.
Klasyczna technika to analiza wykonywana za pomocą chust kolorystycznych - jest ona najbardziej korzystna dla klientek, które z niej korzystają, bo mogą naocznie zobaczyć wszystkie kolory, porównać je ze sobą, czego niestety nie doświadczą przy analizie komputerowej.
2
nowa fryzura
Metamorfoza fryzury jest nieodzownym elementem, byś poczuła się jak nowo narodzona. Nowy kolor i cięcie mogą sprawić, że odejmiesz sobie lat, a nowy kształt fryzury będzie podkreślał owal twarzy.
Powinnaś również zwrócić uwagę na makijaż. Nawet bardzo delikatny potrafi zdziałać cuda! Odpowiednio dobrany podkład wyrówna koloryt cery, róż doda świeżości, a kreska na powiece i wytuszowane rzęsy optycznie powiększą oczy.
3
typ sylwetki
Stylizacja - czyli dobór fasonów, przegląd szafy i finalne zakupy uzupełnią całość. Nie ma sensu kupować ubrań, które i tak później będą leżały nieużywane w szafie. Warto dowiedzieć się jakie fasony wybierać w oparciu o nasz typ sylwetki - takie, które podkreślą atuty, a zakryją mankamenty.
Niezależnie od Twojej figury - niezawodne są: szpilki, dekolty w serek, dobrane dodatki!

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane