mocne włosy

Jak wzmocnić włosy oliwą z oliwek?

visage - specjalista Tipy.pl
mocne włosy
1 z 5
Oliwa z oliwek nie nadaje się wyłącznie do kuchni. Ma również zbawienny wpływ na twoje włosy. Wzmacnia je, nadaje im zdrowy połysk, redukuje rozdwajanie się końcówek i zapobiega puszeniu się włosów. Jak ją stosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt, dowiesz się poniżej.
1
oliwa z oliwek
Żeby wzmocnić i odżywić włosy, wmasuj w skórę głowy oraz we włosy około 2 łyżki oliwy z oliwek. Dokładna ilość oliwy zależy od długości twoich włosów oraz ich grubości. Pamiętaj, by masaż był dokładny. Stymulacja skóry głowy sprawi, że rosnące włosy będą mocniejsze. Poza tym jest ona bardzo przyjemna...
2
turban z ręcznika
Teraz chwyć wilgotny, ciepły ręcznik i owiń nim głowę, zamykając włosy jak w turbanie. Pozostaw ręcznik na głowie przez 30-45 minut. Sprawi to, że oliwa z oliwek będzie miała czas zadziałać na włosy w pełni.
3
mycie włosów
Po tym czasie zmyj oliwę szamponem do włosów. Będzie to wymagać kilku myć (co najmniej dwóch).
4
piękne włosy
Daj włosom odetchnąć pozwalając im wyschnąć samoczynnie, zamiast suszyć je suszarką. Już za kilka chwil przekonasz się jak bardzo będą ci za to wdzięczne.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

maseczka
Zdrowotny sok z buraków
włosy farbowane

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

ally
22.04.2014
Widzisz jak ma sie dobry szampon- tzn. nie z SLS tylko np. babydream to wystarczy 1 mycie do zmycia oliwki, a powiem Ci jak byś poczytała blogi włosomaniaczek to byś wiedziała że kilkakrotne mycie niweluje działania oliwki. Piszę to aby uświadomić jaki popełniasz błąd.
włosomaniaczka
06.05.2013
Ta oliwa z oliwek naprawde jest rewelacyjna! Moje wlosy staly sie gestsze juz po pierwszym stosowaniu. Kto wie moze od tego poprawi sie kondycja moich wlosow? :)
#18393
28.03.2013
Mimo, że oliwa z oliwek jest bardzo skuteczna w działaniu, warto dodać do niej kilka innych składników tj. sok z cytryny, żółtko, olejek rycynowy czy naftę kosmetyczną. Znacznie wzmocnią one działanie przygotowanej maseczki i sprawią że nasze włosy będą jeszcze bardziej zdrowsze, mocniejsze i piękniejsze. .