czapka z woalką

Jak zrobić czapkę z woalką?·

frEAk - specjalista Tipy.pl
czapka z woalką
1 z 13
Taka czapka to prawdziwy hit. Na pewno jest inna niż wszystkie inne i potrafi przyciągnąć uwagę. Świetnie dopełni zwykły strój – zwykłe jeansy, koszulkę i sweterek czy wiosenną kurteczkę. Podążając za projektantami na tą porę roku można zrobić sobie samemu takie cudo, nie trzeba wydawać kroci.
P

* zwykła czapka bez nadruków i bez pompona,
* woalka w kolorze czapki,
* nożyczki,
* igła,
* nitka w kolorze czapki.

1
Czapka z woalką krok 1
Zbierz wszystkie materiały. Nitka powinna być w kolorze czapki, ale żeby wszystko dobrze pokazać wybrałam nitkę białą (nie martwcie się, potem ją sobie wymienię:)).
2
Czapka z woalką krok 2
Zmierz szerokość czapki, podwój ją, dodaj 8-10 cm i takiej długości właśnie wytnij woalkę. Rozłóż woalkę i połóż ją na płaskiej powierzchni. Na niej połóż rozłożoną czapkę. Woalka powinna sięgać prawie do czubka czapki, ale kończyć się powinna na 1/4 długości czapki od jej końca. Widać to dokładnie na fotografii obok.
3
Czapka z woalką krok 3
Złóż woalkę na pół, zakładając jej boki na czapkę. Woalka powinna okrążać czapkę.
4
Czapka z woalką krok 4
Zszyj teraz końcówkę woalki razem z czapką przyszywając zarówno oba końce woalki do siebie jak i do czapki.
5
Czapka z woalką krok 5
Nitka powinna być poprowadzona na drugą stronę czapki (uważaj jednak, żeby nie zszyć ścianek czapki ze sobą).
6
Czapka z woalką krok 6
Chwyć teraz dwa przeciwległe końce woalki i dołącz je do tych już zszytych.
7
Czapka z woalką krok 7
Zszyj wszystkie końce razem ze sobą. Jak widzisz, nie trzeba przyszywać woalki wzdłuż czapki, a nitka będzie zupełnie niewidoczna, gdyż jej ilość jest znikoma.
8
Czapka z woalką krok 8
Teraz chwyć za środek woalki z tyłu czapki.
9
Czapka z woalką krok 9
Załóż ten środek na miejsce zszywania wszystkiego ze sobą i przyszyj go również do czapki.
10
Czapka z woalką krok 10
Tak wygląda czapka z tyłu. Biała kropka to nitka. Jeśli nitka będzie w kolorze czapki, będzie zupełnie niewidoczna.
11
Czapka z woalką krok 11
Zagnij końce czapki do góry w zakładki. Tak czapka wygląda z przodu.
12
Czapka z woalką krok 12
A to czapka z woalką już na głowie. Same zdecydujcie, to o niej sądzić.
Strona 1 z 13

Powiązane porady

kulki z filcu
spodnie tuszujące duże uda
malowanie koszulek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane