nuty

Jak zrobić nutkę na klawiaturze?

Uapka - specjalista Tipy.pl
Umiejętność robienia znaków na klawiaturze potrafi czasem zaoszczędzić czasu na szukanie ich w tabelce z symbolami. Nie wszystkie jednak da się zrobić, jednak wiele tak. Na przykład zrobienie nutki na klawiaturze jest banalnie proste. Sam się przekonaj.
1
Jeśli chcesz zrobić nutkę będzie Ci potrzebna klawiatura numeryczna. Na wielu systemach zrobisz nutkę nawet na nieaktywnej klawiaturze numerycznej. Jeśli jednak nutka nie będzie wychodziła spróbuj włączyć klawiaturę numeryczną znajdującą się po prawej stronie klawiatury (na przykład w okienku gg nutkę i inne znaki zrobisz tylko przy włączonej klawiaturze numerycznej). A zrobisz to poprzez naciśnięcie klawisza 'Num 'Lock'. Jeśli masz laptopa klawiaturę numeryczną aktywujesz przytrzymując klawisz funkcyjny 'fn' oraz 'Num Lock'.
2
nuta krok 2

JAK ZROBIĆ NUTĘ? Przytrzymując lewy 'Alt' kliknij na klawiaturze numerycznej '1' a zaraz potem '3'. Puść 'Alt'. Wtedy na monitorze pojawi się nutka ♪.

3
nuta z belką krok 3

JAK ZROBIĆ NUTY Z BELKĄ? Przytrzymując lewy 'Alt' kliknij na klawiaturze numerycznej '1' a zaraz potem '4'. Puść 'Alt'. Wtedy na monitorze pojawią się dwie nutki połączone belką ♫.

Powiązane porady

serduszko z klawiatury
słoneczko z klawiatury
Gadu Gadu 10

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Pola wymagane (Zosia)
12.11.2017
Jak ja to wciskam to ciągle mi się pojawia 3333333333333