kac

Jak szybko wytrzeźwieć?

IntimoIntimo - specjalista Tipy.pl
kac
1 z 9
Czasami zdarza się że wypijamy na imprezie więcej niż byśmy tego chcieli. Czujemy, że jesteśmy pijani, ledwo trzymamy się na nogach. Trzeba szybko wytrzeźwieć aby uniknąć awantury w domu lub musimy po prostu rano wstać i załatwić kilka ważnych spraw - czego na dużym kacu nie będziemy w stanie wykonać. Błyskawicznie wytrzeźwieć się niestety nie da ale istnieje kilka sposobów aby przyspieszyć ten proces.
1
wymioty
Aby szybko przetrzeźwieć dobrze jest najpierw zwymiotować. Dzięki temu ostatnio wypity alkohol nie zdąży się przedostać do naszej krwi a co za tym idzie - nie będziemy jeszcze bardziej pijany niż w chwili obecnej.
2
ocet
Bardzo pijanej osobie pomoże wypicie szklanki mocnego octu. Jest to stara metoda wykorzystywana przez żołnierzy. Do octu można dodać cukru.
3
woda
W momencie kiedy uznasz, że przesadziłeś z alkoholem wypij kilka szklanek wody. Alkohol jest moczopędny zatem bardzo odwadnia nasz organizm. Po pierwsze wypicie kilku szklanek wody rozjaśni nasz umysł w trakcie upojenia - wypłucze szybciej alkohol z naszego ciała. Po drugie, na następny dzień nie będziemy czuć tego potwornego bólu głowy. Im więcej wody wypijesz tym lepiej się poczujesz (jeśli wypiłeś 5 piw - wypij min. 5 szklanek wody).
4
zimny prysznic
Weź zimny prysznic. Niska temperatura pobudzi twoje zmysły i powoli ci wydostać się z alkoholowego amoku i otępienia. Pamiętaj, że prysznic musi być naprawdę zimny. Nie jest to miłe doznanie ale działa.
5
picie napoju słodzonego
Znakomite rezultaty daje wypicie glukozy. Należy się jednak w nią zaopatrzyć wcześniej w aptece. Glukoza pomoże szybko w regeneracji twojego organizmu. W szpitalach, bardzo pijanym osobom podają glukozę dożylnie.
6
sok pomarańczowy
Możesz wypić kilka szklanek soku np. pomarańczowego. Witamina C w nim zawarta oraz fruktoza pomogą twojej wątrobie w szybszym metabolizmie alkoholu. Fruktoza jest jednym z najlepszych środków przyspieszających przemianę (spalanie) alkoholu.
7
baton czekoladowy
Zjedz coś. Wybierz produkty bogate w węglowodany i proteiny. Alkohol zabija wszelkie pokłady energetyczne, które należy jak najszybciej uzupełnić. Zwykle po wypiciu alkoholu czujemy się głodni - to dlatego, że nasz organizm domaga się jakiegoś paliwa, dzięki któremu będzie miał siły na szybką regenerację twojego organizmu.
8
poranna rozgrzewka
Ćwicz. Ruszając się pobudzasz cały organizm do pracy. Ćwiczenia powodują lepsze krążenie, które przyśpiesza proces regeneracji.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

zdrowa wątroba i marskość wątroby
kac
Kac

Podobne porady

Komentarze (85)

* Pola wymagane

wojan50
19.10.2017
Najlepszym lekarstwem na kaca jest: dzień wcześniej nie pić wódy!
Dario
13.03.2017
Witam Państwa :) Często piję(przeważnie piwo),najgorzej jest jak mam pójść na drugi dzień do pracy.Po południu się narąbię (7 Halnych co mają 10% wystarczy) ,ok 19tej zażywam 6 tabletek 2KC,potem kawa,potem bulion w kostce,ok.20tej jeszcze 3 tabletki 2KC i o 22:30 jeszcze 3 tabletki.Wiem że to nie za bardzo zdrowe, ale pomaga i wiem że roboty nie stracę. W nocy straszne poty i dużo się pije ale uwieżcie-wypali alkohol na 100%!!
Kubalek
02.01.2017
Kolega wytrzezwial z miejsca po occie, ale jest agresywny.
Skuteczne ale ryzykowne, zaleza sie mniej inwazyjne srodki.
P.s 3 tony cyganskiego gruzu w nosie, masz przejebane
pw.2 nos wkurwia
Samanta
26.09.2016
Zażyć witaminy przed pójściem spać? Niektórzy ludzie nie wiedzą co robili i jak dotarli do domu, bo film im się urywa. Cudem dotarli... a co dopiero wspominać o witaminach
Nie pijcie polskiej wódki
19.09.2016
Nie pić polskiej wódki. Np po dużej ilości wypitej wódki litewskiej lub białoruskiej następnego dnia nie ma żadnych dolegliwości. Polska wódka to syf wyprodukowany ze spirytusu uzyskanego metodą syntezy chemicznej. Większość polskich wytwórni wódek kupuje spirytus , ponieważ nie ma własnych gorzelni. Kupują co tanie. Naprawdę opowieści o tym jaka to polska wódka jest dobra należy włożyć między bajki.
min14687
08.08.2016
Ja znam sposób dzięki któremu można wytrzeźwieć w ciągu godziny :D Tutaj jest to opisane: http://szybkiewytrzezwianie.wordpress.com/
Rokko
02.08.2016
Ja na kacu wychylam dwa Gniewosze, najlepiej ciemne, potem kwadrans drzemki i czuję się jak młody bóg.
januszek
18.04.2016
Ci co piszą gimbazowe porady sami pewnie chodzą do gimnazjum...
Jaśko
02.09.2015
Najlepiej nie pić wódy ino piwko i działa to mniej więcej tak: w zależności od wzrostu, wagi i płci liczymy czas od zaczęcia piwkowania. W związku z tymi zależnościami piwko działa od 2.5 do 3.5 godzin. Do wyniku należy dodać około 1 godzinę. Czyli np. facet który ma 175 cm wzrostu i waży około 80 kg, gdy zacznie pić o 15.00 (po pracy) i wypije 5 piw, to teoretycznie o 6.00 rano będzie już całkowicie trzeźwy. Generalna zasada jest taka - trzeba wiedzieć ile wypić, a po zakończeniu picia (po około 3 godzinach), trzeba coś zjeść, wypić multiwitaminkę i minimum pół litra wody mineralnej. :)
zyzio
24.08.2015
Brednie
Nie poto pije by potem żygać- wtedy lepiej wcale nie pić!
1 zawsze coś do wódki zjem
2 woda nie jest zła
3 na kaca najlepsza jest praca- taka prawdziwa fizyczna, najlepiej na świeżym powietrzu