kac

Jak szybko wytrzeźwieć?

IntimoIntimo - specjalista Tipy.pl
kac
1 z 9

Czasami zdarza się że wypijamy na imprezie więcej niż byśmy tego chcieli. Czujemy, że jesteśmy pijani, ledwo trzymamy się na nogach. Trzeba szybko wytrzeźwieć aby uniknąć awantury w domu lub musimy po prostu rano wstać i załatwić kilka ważnych spraw - czego na dużym kacu nie będziemy w stanie wykonać. Błyskawicznie wytrzeźwieć się niestety nie da ale istnieje kilka sposobów aby przyspieszyć ten proces.

1
wymioty

Aby szybko przetrzeźwieć dobrze jest najpierw zwymiotować. Dzięki temu ostatnio wypity alkohol nie zdąży się przedostać do naszej krwi a co za tym idzie - nie będziemy jeszcze bardziej pijany niż w chwili obecnej.

2
ocet

Bardzo pijanej osobie pomoże wypicie szklanki mocnego octu. Jest to stara metoda wykorzystywana przez żołnierzy. Do octu można dodać cukru.

3
woda

W momencie kiedy uznasz, że przesadziłeś z alkoholem wypij kilka szklanek wody. Alkohol jest moczopędny zatem bardzo odwadnia nasz organizm. Po pierwsze wypicie kilku szklanek wody rozjaśni nasz umysł w trakcie upojenia - wypłucze szybciej alkohol z naszego ciała. Po drugie, na następny dzień nie będziemy czuć tego potwornego bólu głowy. Im więcej wody wypijesz tym lepiej się poczujesz (jeśli wypiłeś 5 piw - wypij min. 5 szklanek wody).

4
art/2009/1294_7738_big.jpg

Weź zimny prysznic. Niska temperatura pobudzi twoje zmysły i powoli ci wydostać się z alkoholowego amoku i otępienia. Pamiętaj, że prysznic musi być naprawdę zimny. Nie jest to miłe doznanie ale działa.

5
art/2009/1294_7739_big.jpg

Znakomite rezultaty daje wypicie glukozy. Należy się jednak w nią zaopatrzyć wcześniej w aptece. Glukoza pomoże szybko w regeneracji twojego organizmu. W szpitalach, bardzo pijanym osobom podają glukozę dożylnie.

6
art/2009/1294_7740_big.jpg

Możesz wypić kilka szklanek soku np. pomarańczowego. Witamina C w nim zawarta oraz fruktoza pomogą twojej wątrobie w szybszym metabolizmie alkoholu. Fruktoza jest jednym z najlepszych środków przyspieszających przemianę (spalanie) alkoholu.

7
art/2009/1294_7741_big.jpg

Zjedz coś. Wybierz produkty bogate w węglowodany i proteiny. Alkohol zabija wszelkie pokłady energetyczne, które należy jak najszybciej uzupełnić. Zwykle po wypiciu alkoholu czujemy się głodni - to dlatego, że nasz organizm domaga się jakiegoś paliwa, dzięki któremu będzie miał siły na szybką regenerację twojego organizmu.

8
art/2009/1294_7742_big.jpg

Ćwicz. Ruszając się pobudzasz cały organizm do pracy. Ćwiczenia powodują lepsze krążenie, które przyśpiesza proces regeneracji.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (91)

* Pola wymagane

Roy
06.05.2019
Najlepiej zobaczyć stan konta po płaceniu kartą za alkohol lub sprawdzeniu, ile zostało w portfelu po wieczorze. Można dość szybko wytrzeźwieć.
Raffcia
09.02.2019
Dobre sposoby tak samo, dzięki którym można przyspieszyć proces trzeźwienia. Ostatnio potrzebowałam wytrzeźwieć mega szybko, bo po zabalowaniu z koleżankami, nie chciałam by alkohol wyczuł mój facet. Udało się, także są sposoby :)
ika
12.08.2018
Nie upijać się.Znać miarę.
Krzysiek
26.01.2018
Witam
Z doświadczenia. Po wieczornej imprezie, alkomat wskazuje ok 2-2,5 promila o godz ok 23, rano do pracy co robić??? przed snem 1 l mleka 3,2 %,w nocy jeszcze 0,5 l.....rano alkomat ( przynajmniej u mnie wskazuje 0,00 promila. Żadnego kaca.
Pozdrawiam
ps.najlepiej nie pić :):)
Ocet xxd
14.01.2018
Ocet zabija czerwone krwinki, wiec na pewno nie pomoże nam szybciej wytrzeżwiec, nie ma opcji
Sylwester 2017
01.01.2018
Witam kacowiczów w 2018 roku ;)
Szybkiego trzezwienia bez komplikacji życzę :D
wojan50
19.10.2017
Najlepszym lekarstwem na kaca jest: dzień wcześniej nie pić wódy!
Dario
13.03.2017
Witam Państwa :) Często piję(przeważnie piwo),najgorzej jest jak mam pójść na drugi dzień do pracy.Po południu się narąbię (7 Halnych co mają 10% wystarczy) ,ok 19tej zażywam 6 tabletek 2KC,potem kawa,potem bulion w kostce,ok.20tej jeszcze 3 tabletki 2KC i o 22:30 jeszcze 3 tabletki.Wiem że to nie za bardzo zdrowe, ale pomaga i wiem że roboty nie stracę. W nocy straszne poty i dużo się pije ale uwieżcie-wypali alkohol na 100%!!
Kubalek
02.01.2017
Kolega wytrzezwial z miejsca po occie, ale jest agresywny.
Skuteczne ale ryzykowne, zaleza sie mniej inwazyjne srodki.
P.s 3 tony cyganskiego gruzu w nosie, masz przejebane
pw.2 nos wkurwia
Samanta
26.09.2016
Zażyć witaminy przed pójściem spać? Niektórzy ludzie nie wiedzą co robili i jak dotarli do domu, bo film im się urywa. Cudem dotarli... a co dopiero wspominać o witaminach