Robienie maseczki z aloesu

Jak zrobić maseczkę z aloesu?

Reginka - specjalista Tipy.pl
Maseczka aloesowa jest świetna dla każdego typu skóry. Nawilża, łagodzi podrażnienia, regeneruje skórę, ma działanie przeciwzapalne i antybakteryjne. Oto jak ją przygotować:
1
Maseczka z aloesu, mleka i cukru

Składniki: 1 łyżka cukru, 1 łodyga aloesu, 1/2 łyżki mleka

Sposób przygotowania: Do miseczki wlej mleko, nasyp cukier i mieszaj do czasu, aż cukier się całkowicie rozpuści. Wyciśnij sok z łodygi aloesu, dodaj do mieszanki mlecznej i wymieszaj. Maseczkę nałóż na twarz na 5 minut i zmyj wilgotną, czystą szmatką.

2
Maseczka z aloesu i ogórka

Składniki: 2 łodygi aloesu (lub dwie łyżki żelu aloesowego) i pół ogórka startego na tarce i odciśniętego z nadmiaru soku.

Sposób przygotowania: Przetnij wzdłuż łodygi aloesu i za pomocą łyżki wyskrob ze środka sok. Ogórek razem z żelem przełóż do naczynia od blendera i zmiksuj, aż do uzyskania żelowej konsystencji. Palcami lub za pomocą wacika nałóż żel na twarz i szyję na 10-15 minut. Podczas wysychania żelu poczujesz lekkie ściąganie się skóry. Po upływie czasu zmyj maseczkę wilgotnym wacikiem.

3
Maseczka z aloesu i białka dla cery tłustej

Składniki: Białko jajka i 1 łyżeczka soki z aloesu

Sposób przygotowania: Białko ubij na sztywno i delikatnie zamieszaj je z łyżeczką soku aloesowego. Trzymaj na twarzy 10-15 minut i spłucz chłodną wodą.

4
Maseczka z aloesu i miodu

Składniki: 1 łyżeczka soku z aloesu i 1 łyżeczka miodu

Sposób przygotowania: Zmieszaj ze miód z aloesem, nałóż na twarz i pozostaw na 15-20 minut (lub nawet dłużej). Po upływie czasu zmyj chłodną wodą.

?

Wskazówki
* Maseczka aloesowa jest świetna zimą kiedy skóra jest sucha od mrozów i ogrzewania.
* Stosuj maseczkę aloesową również po opalaniu aby zmniejszyć zaczerwienienie lub złagodzić poparzenie skóry.
* Maseczki z aloesu zwężają pory, redukują zaczerwienienie, łagodzą podrażnianie i są dobre dla skóry z trądzikiem i skłonnością do wyprysków poprzez działanie przeciwzapalne i przeciwbakteryjne.
* Okłady z aloesu polecane są również na różyczkę oraz inne stany zapalne skóry.

Powiązane porady

maseczka z jajka
Maseczka z kawy
maseczka zwężająca pory

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane