makijaż - ukrywanie zmarszczek

Jak ukryć zmarszczki?
UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Zdarza się, że podczas robienia makijażu zamiast ukryć swoje mankamenty tylko je podkreślamy. Pojawiają się zmarszczki i bruzdy wokół ust, których nie możemy w żaden sposób ukryć. Jest jednak na to sposób – wystarczy tylko dobry korektor i podkład. Poniżej znajdziesz wskazówki jak ukryć zmarszczki i bruzdy, a Twój makijaż nadal będzie wyglądał naturalnie.
P

* Podkład
* Korektor
* Pędzelek do nakładania
* Lusterko

1
Nawilż dobrze skórę twarzy. Nałóż odpowiedni krem i odczekaj kilka minut, aby dobrze się wchłonął. Dzięki temu zabiegowi skóra stanie się delikatna, a podkład i korektor rozsmarują się równomiernie na twarzy.
2
Przygotuj lusterko i dobre światło. Najlepiej, jeśli ustawisz je blisko okna, sztuczne światło oszukuje, a makijaż może być wówczas zbyt mocny.
3
Przygotuj płynny korektor i cieniutki pędzelek do jego nałożenia. Maskowanie zmarszczek i bruzd wymaga bowiem dużo precyzji. Za pomocą pędzelka wypełnij je korektorem. Pamiętaj, by korektor był o ton jaśniejszy od skóry. Możesz użyć także rozświetlacza w formie flamastra.
4
Uważaj, by zastosowany korektor lub rozświetlacz znalazł się tylko w miejscach gdzie jest niezbędny. Nie należy nakładać go na miejsca poza zmarszczkami. Jego nadmiar dokładnie usuń przy pomocy patyczka nasączonego płynem lub mleczkiem do demakijażu.
5
Po zakryciu zmarszczek możesz zająć się innymi mankamentami. Plamki na twarzy możesz ukryć za pomocą korektora w odcieniu twojej skóry. Następnie wklep w skórę twarzy podkład kryjący. Jeśli nie zachodzi taka potrzeba nie używaj pudru sypkiego, jeśli musisz użyj go tylko w niewielkich ilościach. Jego nadmiar uwypukla zmarszczki.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Margerytka
28.06.2009
ja mam pharmaceris neoscope 40 do suchej skóry i ten nawilża doskonale, zapach taki neutralny w miarę, przyjemny, nie chemiczny. kosztuje coś około 50zł za krem do twarzy, a krem pod oczy chyba koło 40zł.
Margerytka
19.06.2009
choćbym nie wiem jak się malowała i tak zmarszczki przy oczach wychodzą mi na wierzch, nawet wizażystka nie potrafiła ich dobrze zamaskować ;P podstawa to tak czy siak krem przeciwzmarszczkowy no i trzeba go zacząć używać jak się zmarszczki zaczynają pojawiać, bo krem łatwiej powstrzymuje ich tworzenie się, niż wygładza. ja ostatnio używam kremu pod oczy pharmaceris neoscope 40+ i trzeba przyznać, że po dwóch tygodniach efekty już są widoczne :)