regulacja brwi

Jak regulować brwi?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Odpowiednio zadbane i wyregulowane brwi potrafią znacznie zmienić wygląd twarzy. Niewyregulowane i krzaczaste nadadzą Twojej twarzy posępnego wyglądu, a oczy będę wydawać się mniejsze. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak nadać odpowiedni kształt Twoim brwiom.
P

* Ołówek
* Pęseta
* Lusterko

1
ustalanie kształtu brwi
Wyznacz zarys brwi. Zrobisz to w domu przy pomocy ołówka. Ustaw go tak, by dotykał kącika ust i wewnętrznego kącika oka – w miejscu, w którym przetnie się on z brwią będzie jej początek. Koniec łuku wyznaczy punkt przecięcia brwi i ołówka, który łączył będzie kącik ust i zewnętrzny kącik oka. Źrenica Twojego oka wyznaczy szczyt łuku.
2
Brwi najlepiej usuwaj wieczorem po gorącej kąpieli lub prysznicu. Para wodna spowoduje rozszerzenie się porów, a wyrywanie włosków będzie mniej bolesne. Możesz także przyłożyć do łuku brwiowego kostki lodu – zimny okład złagodzi ból.
3
Usiądź w dobrze oświetlonym miejscu i przygotuj lusterko. Najlepszym rozwiązaniem będzie lusterko powiększające, co pozwoli ci wychwycić nawet najmniejsze włoski.
4
Przetrzyj brwi tonikiem. W ten sposób odtłuścisz włoski i będziesz mogła łatwiej chwycić je pęsetą i wyrwać.
5
Teraz możesz przystąpić do wyrywania włosków. Naciągnij skórę na łuku brwiowym, a następnie zgodnie z kierunkiem wzrostu włoska, zdecydowanym ruchem pociągnij go wraz z cebulką. Pamiętaj, by usuwać tylko włoski rosnące poniżej linii brwi.
?

Wskazówki
* Regularne wyrywanie brwi pomoże Ci zachować ich odpowiedni kształt
* Zbyt długie odstające brwi możesz przyciąć nożyczkami
* Pamiętaj, by rysunek brwi zawsze dobierać do konturów twarzy

Powiązane porady

usuwanie włosów z twarzy
depilacja woskiem
golenie nóg

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

#18473
29.03.2013
Odradzam używania plastrów z woskiem do depilacji brwi, często wyrywamy sobie przez to za dużo włosków, więcej niż chcemy i powstają łyse miejsca.
Troya
10.03.2010
Regulowanie brwi jest dość ważne, jednak większość osób tak niestety nie uważa. Kształt brwi może całkowicie zmienić twarz - może ją wysmuklić, zaokrąglić, powiększyć optycznie oczy czy nadać twarzy przyjemniejszego wyglądu. Niektóre osoby regulują sobie brwi samodzielnie - każda brew później jest inna a twarz wygląda jak pokrzywiona. Oczywiście takie osoby tego nie widzą jednak tylko dlatego, że nie mają porównania jakby wyglądały gdyby brwi wyregulował specjalista.
franklina12
06.03.2010
bardzo dobry artukuł! ;)