koszyk wielkanocny ze wstążką

Jak ozdobić koszyk wielkanocny wstążką?·

frEAk - specjalista Tipy.pl
koszyk wielkanocny ze wstążką
1 z 8
Pomysł na ozdobienie koszyka ze święconką. Wystarczy zwykła wstążka i tiul. Odpowiednie przeplatanie i manewrowanie tymi materiałami da świetny efekt. Wielkanoc to wyjątkowe święto, dlaczego nie sprawić, żeby to co się z nią kojarzy było również wyjątkowe?
P

* koszyczek wiklinowy,
* wstążka w wybranym kolorze (do kupienia np. tutaj),
* tiul,
* klej w pistolecie (do kupienia tutaj),
* nożyczki.

1
Wielkanocny koszyczek  krok 1
Przygotuj sobie wszystkie materiały.
2
Wielkanocny koszyczek  krok 2
Włóż koniec wstążki między wiklinę i przeplataj ją wokoło koszyka tak, aby wychodziła na zewnątrz i wchodziła do wewnątrz koszyka oplatając go. W zależności od tego jaki masz koszyk zrób to w dwóch lub w jednym rzędzie.
3
Wielkanocny koszyczek  krok 3
Jeśli masz miejsce możesz okleić środek koszyka wstążką już bez przeplatania jej. Końcówki wstążki sklej ze sobą, nie przywiązuj ich ani nie plącz w jakiś dziwny sposób. Obetnij zbędną wstążkę.
4
Wielkanocny koszyczek  krok 4
Przyklej koniec wstążki do podstawy uchwytu z jednej strony i owiń ją również wokoło uchwytu koszyka. Koniec wstążki z drugiej strony również przyklej do koszyka. Możesz też nałożyć klej w kilku miejscach do uchwytu koszyka, aby zabezpieczyć wstążkę przed zsuwaniem się.
5
Wielkanocny koszyczek  krok 5
Tiul potnij na paski długości powiedzmy od 10 do 15 centymetrów (i tak będziesz je potem przycinać). Weź taki jeden pasek i przełóż go przez obręcz koszyka, po czym zawiąż na guza. W taki właśnie sposób udekoruj wokoło cały koszyk.
6
Wielkanocny koszyczek  krok 6
Przytnij nożyczkami tiul skracając go do ok. 3 centymetrów. Tiul będzie fajnie sterczał, dodając koszykowi uroku.
7
Wielkanocny koszyczek  krok 7
Oto gotowy koszyczek. Wygląda super. Na pewno nikt nie powstydziłby się takiego koszyczka ze święconką.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

drzewko z gałązek i bibuły
wielkanocne drzewko z mchu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane