Allegro

Jak usunąć konto na Allegro?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Usuwanie konta na Allegro nie jest natychmiastowe. Aby to zrobić należy wypełnić formularz. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję jak usunąć konto na Allegro.
1
Każdy użytkownik może zamknąć konto na Allegro w ciągu 10 dni od rejestracji bez podania przyczyny (pod warunkiem że w tym czasie nie złożył oferty kupna, nie wystawił żadnego przedmiotu na sprzedaż, nie wypowiedział się w Café Allegro oraz nie kontaktował z innymi użytkownikami poprzez formularze wysyłania maila lub formularza zadaj pytanie) lub dopiero po 30 dniach od zakończenia ofert w których użytkownik brał udział.
2

Aby zamknąć konto na Allegro należy wypełnić formularz.

3
Konto zostanie zamknięte do 20 dni roboczych od wypełnienia formularza.
4
Jeśli po wypełnieniu formularza z prośbą o usunięcie konta zalogujesz się ponownie oraz skorzystasz z jakichkolwiek usług Allegro (zapytanie do użytkownika, kupno, sprzedaż itp) wówczas będzie to równoznaczne z rezygnacją z odstąpienia od umowy.
5
Po usunięciu konta niektóre dane wprowadzone przez Ciebie będą nadal widoczne. Są to:

- otrzymane i wystawione przez Ciebie komentarze,
- data rejestracji oraz
- data ostatniego logowania.
!

Uwaga!
* Usunięcie konta nie jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy z Allegro. Po wypełnieniu formularza o rozwiązanie umowy z Allegro nie będziesz mógł się więcej zalogować a tym samym korzystać z usług Allegro!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

krzysztof
11.09.2018
chcę usunąć konto z alegro.
Tomek
02.09.2018
Chcę się wylogować z Allegro, bo nie jestem pewien, czy nie zrobiłem błędu w rejestracji i zakupu za wszystko przepraszam...Tomek.
grzegorz
25.07.2018
Zmieniłem adres zamieszkania na inne województwo i zmieniłem operatora sieci komórkowej wraz z numerem telefonu. Z tego powodu nie mogę korzystać z zakupów na Allegro.
Zbigniew Scislowski
24.05.2018
Chcę zamknąć konto na allegro, nie korzystam z niego, nie pamiętam hasła, zły numer telefonu, nie mogę przez to nic kupić, jak to zlikwidować?
violetta431
07.12.2016
nie chce po trzeba pładzi
33632994
29.11.2013
nie chce po trzeba pładzic
baca
01.10.2011
Chciałbym usunać konto ponieważ nie zakupilem żadnego przedmiotu pozdrawiam