Allegro

Jak usunąć konto na Allegro?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Usuwanie konta na Allegro nie jest natychmiastowe. Aby to zrobić należy wypełnić formularz. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję jak usunąć konto na Allegro.
1
Każdy użytkownik może zamknąć konto na Allegro w ciągu 10 dni od rejestracji bez podania przyczyny (pod warunkiem że w tym czasie nie złożył oferty kupna, nie wystawił żadnego przedmiotu na sprzedaż, nie wypowiedział się w Café Allegro oraz nie kontaktował z innymi użytkownikami poprzez formularze wysyłania maila lub formularza zadaj pytanie) lub dopiero po 30 dniach od zakończenia ofert w których użytkownik brał udział.
2

Aby zamknąć konto na Allegro należy wypełnić formularz.

3
Konto zostanie zamknięte do 20 dni roboczych od wypełnienia formularza.
4
Jeśli po wypełnieniu formularza z prośbą o usunięcie konta zalogujesz się ponownie oraz skorzystasz z jakichkolwiek usług Allegro (zapytanie do użytkownika, kupno, sprzedaż itp) wówczas będzie to równoznaczne z rezygnacją z odstąpienia od umowy.
5
Po usunięciu konta niektóre dane wprowadzone przez Ciebie będą nadal widoczne. Są to:

- otrzymane i wystawione przez Ciebie komentarze,
- data rejestracji oraz
- data ostatniego logowania.
!

Uwaga!
* Usunięcie konta nie jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy z Allegro. Po wypełnieniu formularza o rozwiązanie umowy z Allegro nie będziesz mógł się więcej zalogować a tym samym korzystać z usług Allegro!

Powiązane porady

Allegro
allegro
wyprzedaż garażowa

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

violetta431
07.12.2016
nie chce po trzeba pładzi
33632994
29.11.2013
nie chce po trzeba pładzic
baca
01.10.2011
Chciałbym usunać konto ponieważ nie zakupilem żadnego przedmiotu pozdrawiam