zajączki wielkanocne – lizaki

Jak zrobić zajączki wielkanocne – lizaki?

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
zajączki wielkanocne – lizaki
1 z 6
Doskonały pomysł na wielkanocne smakołyki dla najmłodszych. Zajączki – lizaki ucieszą każde dziecko, a nie pogardzą nimi także dorośli. Taki lizakowy zajączek to również idealny element wielkanocnego koszyczka. Przekonaj się jak łatwo go zrobić.
P

* lizaki
* druciki kreatywne w kolorze białym (do kupienia tutaj)
* duże drewniane kulki lub koraliki (mniejsze od rozmiaru lizaka - do kupienia tutaj)
* malutkie oczy do maskotek (do kupienia tutaj)
* drewniane serduszka na stopy (mogą być również z grubej tektury)
* cienka wstążeczka
* pomponiki w czterech rozmiarach (duży biały na ogonek, dwa średnie białe na łapki, dwa mniejsze na pyszczek i jeden malutki różowy na nosek)
* biała farba akrylowa
* nożyczki
* pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj)

1
zajączek wielkanocny - krok 1
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały. Kupisz je w sklepie hobbystycznym lub na Allegro.
2
zajączek wielkanocny - krok 2
Zacznij od pomalowania drewnianych serduszek na biało. Jeśli nie mogłaś nigdzie kupić takich serduszek, wytnij je z grubej tektury. Gdy farba wyschnie narysuj na serduszkach dwa półkola – łapki (spójrz na zdjęcie obok, żeby zobaczyć jak powinny wyglądać). Na biało pomaluj również drewniane koraliki.

Do wykonania jednego zajączka będziesz potrzebować: lizaka, drewnianego koralika, dwóch kawałków drucika kreatywnego, jednego dużego białego pomponika, dwóch średnich białych pomponów, dwóch małych białych pomponików, jednego małego, różowego pomponika, dwóch malutkich oczu do maskotek, pomalowanego serduszka i kokardki ze wstążki.
3
zajączek wielkanocny - krok 5
Wierzch lizaka posmaruj odrobinką kleju i przyklej go patyczkiem do góry do podstawki – serca. Na patyczek od lizaka nawlecz koralik.

Dwa obcięte druciki kreatywne złóż w pętelkę. Na końce drucików nanieś odrobinę kleju i wepchnij je w otwór w koraliku, tworząc uszy. Z tyłu lizaka naklej duży pompon – ogonek zajączka, a po bokach dwa mniejsze pomponiki – łapki.
4
zajączek wielkanocny - krok 6
Na środku koralika naklej samoprzylepne oczy, a pod nimi mały różowy pomponik – nosek. Pod noskiem przyklej dwa małe białe pomponiki – pyszczek zajączka.
5
zajączek wielkanocny - krok 7
Ozdób zajączka kokardką z materiału. Panu zajączkowi przyklej kokardkę na „szyi”, pani zajączkowej na czubku głowy.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

owies w koszyku wielkanocnym
naczynie z gipsu
wielkanocne drzewko z mchu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane