wielkanocny wianek

Jak zrobić wielkanocny wianek?

mugga - specjalista Tipy.pl
wielkanocny wianek
1 z 7
Aby zaznaczyć, że nadszedł czas świąteczny, można zrobić wiosenny, świąteczny wianek na drzwi. Wielkanoc to czas, kiedy przyroda budzi się do życia. Wykorzystaj ten fakt i zrób wianek z pięknych, zielonych gałązek bukszpanu, szparagusa czy rozmarynu. Zobacz, jak łatwe jest zrobienie takiego wianka.
P

* gałązki bukszpanu, rozmarynu (lub inne wybrane),
* nożyczki,
* zielona taśma florystyczna,
* cieniutki zielony lub czarny drucik,
* wstążka.

1
Wianek wielkanocny krok 1
Z drucika uformuj dowolnej wielkości kółko – zależy jak duży chcesz otrzymać wianuszek. Pamiętaj, że po dołączeniu gałązek wianuszek będzie się wydawał większy. Złącz końce drucika ze sobą i oklej go dokładnie taśmą florystyczną.
2
Wianek wielkanocny krok 2
Przygotuj sobie wybrane gałązki, na przykład rozmarynu. Potnij je na mniejsze, wszystkie mniej więcej jednakowej wielkości.
3
Wianek wielkanocny krok 3
Przyłóż gałązkę do uformowanego drucika i owiń jej koniec drucikiem mocując go do koła z drucika. Następnie owiń drucikiem jeszcze kawałek gałązki, po czym dołącz kolejną. Pamiętaj, aby końce i wszelkie wystające części pozostawić luzem, aby nie były mocno przywiązane drucikiem do podstawy.
4
Wianek wielkanocny krok 4
Pamiętaj, aby każdą gałązkę przymocować mocno do drucika – koła. Jeśli robisz wieniec z bukszpanu jego listki będą super wychodzić niejako 'poza' drucik chowając go w środku.
5
Wianek wielkanocny krok 5
W ten sposób owiń całe przygotowane kółko, aż utworzysz piękny wianek.
6
Wianek wielkanocny krok 6
Gdy skończysz załóż na wianek wstążeczkę i zawiąż ją. To na niej powiesisz wianek. Spryskuj wianek codziennie czystą wodą ze zraszacza. Możesz go tez czymś ozdobić jeśli chcesz.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

pisanki
wielkanocne drzewko z mchu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane