minimalistyczne pisanki

Jak zrobić minimalistyczne pisanki?
portobello - specjalista Tipy.pl

Jeśli nie jesteś fanką kolorowych pisanek, lubisz ład i minimalizm nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twoje pisanki takie właśnie były. To nieprawda, że te najpiękniejsze muszą mienić się tysiącami kolorów. Zobacz, że w prostocie też można odnaleźć piękno oraz elegancję.
P

* wydmuszki,
* farba w wybranym kolorze (jeśli ma to być projekt minimalistyczny to najlepiej wybrać kolor biały),
* pędzel gąbkowy (do kupienia tutaj),
* farba puchnąca (do kupienia tutaj),
* szpilki,
* styropian,
* miseczka.

1

Opróżnij jajko, aby uzyskać wydmuszkę. Po prostu delikatnie igłą zrób dwie dziurki po obu końcach jajka, jedną większą, a drugą mniejszą. Przez większą dziurkę włóż koniec igły do środka jajka i rozbij żółtko. Następnie wystarczy dmuchać delikatnie w mniejszą dziurkę – nad miseczką, a żółtko i białko wyjdą z jajka z drugiej strony wprost do miseczki. Chcesz poznać bardziej szczegółową instrukcję robienia wydmuszek? Kliknij TUTAJ.

2
Wydmuszki muszą być idealnie suche, zarówno w środku jak i na zewnątrz.
3
Za pomocą pędzelka gąbkowego pomaluj swoje wydmuszki i odkładaj je do wyschnięcia.
4
Pomalowane jajka najlepiej suszyć na szpilkach. Wbij szpilki w kawałek styropianu (na pewno znajdziesz jakiś w domu) i na ich łepkach układaj pomalowane wydmuszki do wyschnięcia.
5
Minimalistyczne pisanki krok 5
Gdy farba wyschnie pomaluj na wydmuszce za pomocą farby puchnącej wybrane wzory – mogą to być kropki, paski, spirale, serduszka, kółka, wszystko zależy od Twojej wyobraźni i chęci. Pomalowane jajka ponownie odłóż na szpilki do wyschnięcia.
6
Minimalistyczne pisanki krok 6
Jeśli chcesz możesz na wyschnięte już wydmuszki nałożyć drugą warstwę farby pędzelkiem gąbkowym.
7
Gotowe minimalistyczne pisanki włóż do ozdobnej miseczki i postaw w wybranym miejscu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane