kartka wielkanocna z zajączkiem

Jak zrobić kartkę wielkanocną z zajączkiem?
MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl

Podaruj komuś uśmiech na święta i obdaruj go kartką wielkanocną w postaci sympatycznego zajączka. Jej wykonanie zajmie ci zaledwie moment, ale na pewno zostanie docenione. Szablon i instrukcję znajdziesz poniżej.
P

* kolorowy brystol: lawendowy, żółty, niebieski, biały i różowy (do kupienia tutaj)
* taśma dwustronna (do kupienia tutaj)
* spinacze
* piankowa podkładka samoprzylepna (żeby zrobić nos 3d) - do kupienia tutaj
* brzoskwiniowa lub różowa kreda (do kupienia tutaj)
* czarny marker

1
szablon zajączka
Pobierz szablon dostępny w tym kroku.
2
Lawendowy brystol o wymiarach kartki A4 złóż na pół.
3
Z żółtego brystolu wytnij prostokąt nieco mniejszy, niż wymiary zeszytu A5. Naklej go taśmą dwustronną z przodu kartki.
4
Z niebieskiego brystolu wytnij prostokąt nieco mniejszy, niż prostokąt żółty. Naklej go na środku żółtego prostokąta za pomocą taśmy dwustronnej.
5
Uszy i głowę zajączka odrysuj na białym brystolu i wytnij. Uszy zajączka lekko zabarw u dołu różową kredą. Dobrze ją rozetrzyj.
6
Przyklej uszy na niebieskim prostokącie, tak by pokrywały się z jego krawędziami. Na wierzchu naklej głowę zajączka, również odpowiednio ją wyrównując.
7
Odegnij spinacze i rozprostuj je.
8
Naklej na środku głowy zajączka gąbkową podkładkę. Wbij spinacze w gąbkę (najprościej będzie wbić 3 spinacze na wskroś i powyginać z obu stron na ołówku, tak by każdy spinacz tworzył dwa wąsy).
9
Nos zająca odrysuj na kawałku różowego brystolu. Wytnij go i naklej na gąbkowej podkładce.
10
Czarnym markerem zrób oczy zajączka. Możesz również wycieniować jego pyszczek i uszy za pomocą szarej kredy. Pamiętaj, by dobrze ją rozetrzeć, tak by na białym brystolu została jedynie lekka, pastelowa smuga.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane