malowanie oczu kredką

Jak malować oczy kredką?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Podkreślanie oczu jest bardzo ważne przy robieniu makijażu. Nieraz do tego celu używamy kredki, bądź też eyelinera w różnych kolorach. Jednak często zdarza się, że nasze kreseczki wyglądają nie estetycznie i szybko się rozmazują. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak używać kredki, by podkreślić swoje oczy.
P

* Kredka do oczu
* Podkład
* Puder

1
Rysując na powiekach kreski możesz skorygować kształt swoich oczu. Aby nadać dużym okrągłym oczom ładniejszy kształt, pociągnij kreska poza zewnętrzny kącik oczu. Jeśli kąciki oczu opadają w dół, nadasz im pogodny wyraz, jeśli pociągniesz kreskę lekko w górę. W przypadku oczu osadzonych blisko siebie, zacznij malować kreseczkę od połowy powieki w kierunku zewnętrznego kącika.
2
Przygotuj odpowiednią kredkę. Pamiętaj o doborze koloru, by współgrał z całym makijażem. Obrysowując całe oko ciemną kredką, zmniejszysz je optycznie. Jeśli chcesz powiększyć optycznie oko, pomaluj wewnętrzną stronę dolnej powieki białą, szarą lub beżową kredką, a górna powiekę podkreśl ciemnym kolorem. Miękka kredka odpowiednia jest do malowania dolnej powieki, natomiast twardsza do górnej.
3
Przygotuj powieki do nałożenia kredki. Oczyść ją używając specjalnego płynu do demakijażu, nanieś podkład i przypudruj. Zaostrz kredkę.
4
Malowanie kreski rozpocznij od wewnętrznego kącika oka. Postaraj się zrobić to tak, by nie odrywać kredki od powieki. Jeśli nie masz wprawy, naciągnij górną powiekę palcami w kierunku skroni, co znacznie ułatwi Ci wykonanie kreski. Kreskę możesz wykonać na całej powiece lub też od jej połowy w kierunku zewnętrznego kącika. Pamiętaj jednak, że kreska powinna rozszerzać się w miarę oddalania się od wewnętrznego kącika.
5
Dolną powiekę maluj zawsze przy użyciu kredki miękkiej. Jest ona łatwiejsza w użyciu, a oczy staja się łagodniejsze. Poprowadź delikatną linię tuz przy linii rzęs i rozetrzyj ją pędzelkiem lub palcem. Teraz możesz nałożyć tusz do rzęs.

Powiązane porady

rozświetlona twarz
zalotka
makijaż oczu

Podobne porady

Komentarze (12)

* Pola wymagane

bubu100
01.02.2014
letnianutka1996, ja tak miałam jak używałam kredki z Avonu, szczególnie kiedy malowałam linię wodną. Teraz używam innej i nawet na linii wodnej nie ma z nią żadnego problemu, więc może to tylko kwestia źle dobranego kosmetyku?
letnianutka1996
12.08.2013
Ja zawsze jak pomaluję oczy kredką to potem mam czerwone gałki i pieką mnie. Na dodatek strasznie mi łzawią i stwierdzam że nie mogę malować oczu. Nie wiem ale albo mam tak wrażliwe oczy albo jestem uczulona. trudno trzeba jakoś żyć. A może wy też tak macie??
#18351
27.03.2013
Fajny efekt daje także pomalowanie linii wodnej białą kredką. Nasze spojrzenie staje się dzięki temu bardziej wyraźne i oczy nie sprawiają tego okropnego wrażenia zmęczonych i zaspanych. Kiedyś również malowałam górną powiekę czarną kredką jednak obecnie przerzuciłam się na eyeliner ze względu na to, że kredki do oczu zwykle po kilku godzinach się ścierają a eyeliner zawsze przetrwa na moich oczach cały dzień.
Lukrecja
06.03.2013
jeśli oczy są małe, to malujemy dolną powiekę biała kredką lub sam wewnętrzny kącik oka
WyjeBista
12.05.2012
nic nie rozumiem z tego co tu piszeEEE
Geo
11.05.2012
Ja nie umiem malować górnej powieki i te rady tutaj guzik mi dają. Zawsze jak próbuję, to przytrzymuję powiekę, ale kreska wychodzi mi wtedy za wysoko i nierówno, bo powieka się trzęsie.
Pa310
10.05.2012
Mi nigdy nie wychodzi malowanie oczu i wgl. Zawsze mam nierówne i niestarannie kreski jeszcze na dodatek oczy wyglądają a mniejsze.
rocky
13.04.2012
Ja zawsze maluje oczy robiąć na górnej powiece czarną kreskę, mam te szczęście że naturalnie mam ciemniejsze oczy i kreska ślicznie komponuje się z niebieskiemi tęczówkami. Też tak jak wy naciągam powiekę gdyż kreska wtedy wychodzi prosta i intensywna
NieRozumiem
22.01.2012
Joryny wytłumacz mi proszę gdzie jest oko górne.
joryny
07.12.2010
ja maluje zazwyczaj talko oko gorne czarna kredka. A zeby wygladalo optycznie wieksze to machne sobie jeszcze biala kredka powieke dolna. Efekt gwarantowany.