pisanki z muliny

Jak zrobić pisanki z muliny?

Uapka - specjalista Tipy.pl
pisanki z muliny
1 z 6
Pisanki z muliny są niezwykle efektowne, lekkie, zwiewne i przykuwające uwagę. Świetnie będą wyglądać w ozdobnym koszyczku na stole wielkanocny, ale i zawieszone w formie girlandy w wybranym przez Ciebie, ale widocznym miejscu. Zapoznaj się z poniższą instrukcją i wykonaj w tym roku swoje własne pisanki w muliny.
P

* usztywniacz do tkanin (do kupienia tutaj),
* mulina,
* miseczka,
* małe baloniki,
* igła,
* oliwa / olej,
* lakier do włosów.

1
Pisanki z muliny krok 1
Nalej usztywniacz do miseczki. Do usztywniacza włóż mulinę i całkowicie ją w nim zanurz, aby dobrze się pokryła.

W tym czasie nadmuchaj mały balonik do wielkości pisanki. Natłuść balonik oliwą lub olejem (sprawdzi się też wazelina). Tłuszcz jest po to, by mulina nie przyczepiła się do balona.
2
Pisanki z muliny krok 4
Namoczoną już w usztywniaczu muliną zacznij owijać wokoło baloniki. Dokładnie owiń wokoło balonik całą muliną – im gęściej tym lepiej.

Końce muliny schowaj zaplątując je między inne warstwy muliny. Pozostaw mulinę na balonie do całkowitego usztywnienia, nawet na 24 godziny.
3
Pisanki z muliny krok 7
Po tym czasie przebij balonik igłą i wyciągnij go ze środka pisanki. Spryskaj je lakierem do włosów, dla dodatkowej ochrony.
4
Pisanki z muliny krok 8
Pisanki gotowe! Zrób sobie więcej takich pisanek. Będą fajnie razem wyglądały.
5
Pisanki z muliny krok 9
Przez pisanki możesz przewlec mulinę i powiesić pisanki w formie girlandy.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

naczynie z gipsu
Serwetka złożona w wachlarz
drzewko z filcu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane