paznokcie z kiwi

Jak pomalować paznokcie w kiwi?

portobello - specjalista Tipy.pl
Lato za pasem, pora pomyśleć nie tylko o letnich ubraniach, ale i o paznokciach. Jeśli jesteś odważna i lubisz wyzwania warto pomyśleć, aby zrobić na paznokciach coś wyjątkowego. Na przykład kiwi. Owocowe paznokcie? A czemu nie. Nie musisz malować kiwi na każdym paznokciu, wystarczy, że pomalujesz wybrane paznokcie w proponowany wzór. Zobacz jak to zrobić.
P

* Biały lakier do paznokci,
* Jasny zielony pastelowy lakier do paznokci,
* Jasny zielony lakier do paznokci,
* Ciemny zielony lakier do paznokci z cienkim pędzelkiem,
* Czarny lakier do paznokci z cienkim pędzelkiem,
* Utrwalacz do lakieru do paznokci.

1
Najpierw pomaluj paznokcie białym lakierem do paznokci. Poczekaj, aż lakier wyschnie.
2
Następnie jasnym zielonym lakierem pomaluj paznokcie mniej więcej od połowy zaokrąglając linię na płytce. Poczekaj, aż lakier całkowicie wyschnie.
3
Paznokcie kiwi krok 3
Teraz jasnym zielonym pastelowym kolorem pomaluj końce paznokci na półkola, jak widać na fotografii obok.
4
Paznokcie kiwi krok 4
Gdy lakier całkowicie wyschnie weź zielony ciemny lakier z cienkim pędzelkiem i pomaluj wokoło jasnego pastelowego półkola cienkie, krótkie paseczki.
5
Paznokcie kiwi krok 5
Czarnym lakierem zrób malutkie kropeczki imitujące pestki kiwi. Poczekaj, aż lakier wyschnie.
6
Na sam koniec pomaluj paznokcie utwardzaczem do lakieru. Gdy on wyschnie paznokcie gotowe.

Powiązane porady

masaż stóp
piękna 50+
stopy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane