Podróbka Rolexa

Jak rozpoznać podróbkę Rolexa?

LeenaLeena - specjalista Tipy.pl
Podróbka Rolexa
1 z 6
Istnieje bardzo dużo podróbek Rolexów. Handel nimi jest w Polsce nielegalny jednak wiele osób kupuje je w Egipcie czy Turcji a następnie odsprzedaje za znacznie wyższą cenę w Internecie. Zegarki te są nieraz bardzo dobrej jakości, zatem często ciężko jest rozróżnić na pierwszy rzut oka czy jest to oryginał czy podróbka. Jednak nie czarujmy się - oryginalnego Rolexa nie kupimy za kilkaset złotych! Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci rozpoznać podróbkę.
1
Podróbka Rolexa 1
Tarcza

W przypadku niebieskiego zegarka Rolex Submariner podróbka ma na tarczy delikatny odcień fioletowy. Przy 10 krotnym powiększeniu widać na farbie nierówności, jakby bąbelki. Oryginalny Rolex jest zawsze idealny, powierzchnia jest gładka i nie ma ani jednej skazy zaś wszystkie napisy są ostre.

2
Podróbka Rolexa 2
Mechanizm

Oryginalny Rolex ma szwajcarski, pozłacany mechanizm (nie jest to ETA! ETA jest w podróbkach) z podpisanym rotorem (wachnikiem). Mechanizm Rolexów łatwo rozróżnić od innych poprzez różnego koloru koła i rotor. Mechanizm prawdziwego Rolexa nigdy nie jest cały złoty za to zawsze widać w środku 2 czerwone kółka.

3
Podróbka Rolexa 3
Bransoleta

Na podróbce nie ma numerów seryjnych na końcowej części bransolety znajdującej się tuż przy kopercie. Numery na podróbkach są dużo gorszej jakości niż na oryginałach. To samo dotyczy zapięcia Rolexa. Logo w podróbce jest bardziej piaszczyste. Krawędzie bransoletki w podróbce są zbyt ostre.

4
Podróbka Rolexa 4
Numer seryjny

Jeśli chodzi o numer seryjny to podróbki są z dnia na dzień lepsze i bliższe oryginału. Litery i cyfry na oryginale są gładkie i napisane jakby jednym pociągnięciem. W podróbkach Rolexów każda literka jest pisana tak, jakby składała się z kilku kresek.

5
Podróbka Rolexa 5
Tył zegarka

W podróbkach środek grawera wydaje się być piaszczysty i zwykle znajduje się z tyłu zielona naklejka przypominająca oryginalny hologram. Jeśli kiedykolwiek widziałeś hologram prawdziwego Rolexa to będziesz wiedzieć, że to nie to.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

Torebka skórzana
buty
Czyszczenie okularów

Podobne porady

Komentarze (28)

* Pola wymagane

artti
23.03.2017
Mam pytanie...czy oznakowanie werku zegarka "OSTRA" świadczy o tym, że jest toi ze stajni Rolex? Bom tak słyszał.:)
misza
20.11.2015
Nie pierdolta głupot ja tam wolę np. replikę rolexa bo tani i wiem że to podróbka a jak się coś zepsuje to..... kopa i następnego kupuję :-)
henrykw
31.08.2015
akurat bzdety tu wypisujecie bo te lepsze podrobki sa kopiami 1:1 i nawet mechanizm wyglada bardzo podobnie. pytalem w omedze jak to jest i widuja egzemplarze gdzie jedynie ekspertyza w genewie daje odpowiedz na pytanie czy to oryginal.
tomek
31.08.2015
Można prościej rozpoznać, tylko oryginalny werk zmienia datę w sposób natychmiastowy. Przestawcie godzinę przed północ i zobaczcie czy data przeskoczy szybciej niż mrugniecie okiem , na "klik", to będzie oryginał, ale gdy data będzie się zmieniać powoli z obrotem wskazówek, to będzie podróbka. Żaden chińczyk jeszcze tego nie podrobił !
zohan
31.08.2015
Podróbka na ellagro za 500 zł a oryginał za 30 tys zł. Hmm po czym poznać u kogoś fałszywkę? Chyba po samochodzie. Burak w 10 letnim VW Passerati z Rolexem na ręce? Heh Ja osobiście głupio bym się czuł wiedząc że mam replikę na ręce. Wolałbym kupić jakiegoś oryginalnego Fossila kwarcowego za te 500 zł
Rol Ex
31.08.2015
Szwagier kupił mi na bazarze w Stolicy PL ! . Za Flaszkę. Nie mam pretensji do oryginału.
Witolo
31.08.2015
Co za bzdury. Teraz podrobki sa tak wysokiej jakosci ze jedynie otwarcie zegarka moze pomoc przy identyfikacji
pasozydy
31.08.2015
a zydzi rozpetali II Wojne Swiatowa a pozniej podrobili ponad 5 mln. dokumetow ze niby ich tyle zginelo a teraz biliary wyludzaja na tej podstawie ....jakos nikt o tym nie pisze
zenek
31.08.2015
Sa pewne strony w internecie ktore oferuja podrobki na naprawde wysokim poziomie. Dobra stal, szkielko szafirowe z antyrefleksem...Nawet mechanizmy dzialajace dosyc dobrze. Ciezko je odroznic od oryginalu. Podrabia sie nawet certyfikaty i pudelka. Malo tego, nawet numery seryjne moga sie pokrywac z rzeciwiscie istniejacymi. Jednak jak sie ma oryginal to jest zupelnie inny poziom.
Kaszana
31.08.2015
Skoro nie ma różnicy (istotnej) to po co przepłacać ?