Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Obuwie damskie > Jak rozpoznać podróbki Converse?

Jak rozpoznać podróbki Converse?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Podróbki trampek Converse kuszą swoją niską ceną jednak są dużo gorszej jakości od oryginałów. Podróbki można kupić na różnych aukcjach internetowych i zwykle są sprowadzane z Turcji czy Grecji. Jak zatem rozpoznać podróbki?
1
Podróbki i oryginalne Converse

Logo

Zacznij od logo "All-Star", które powinno być w poprzek pięty lub/i na języku buta. Oprócz tego należy sprawdzić okrągłe logo All-Star znajdujące się na wysokich trampkach Converse w okolicach kostki. Również w środku buta powinien być napis Converse. Wszystkie logo powinny być wyraźne, ostre i czyste a nie wyblakłe czy rozmazane. Ponadto, choć może się to wydawać oczywiste upewnij się, że nazwa jest wszędzie napisana poprawnie a znaczki mają odpowiedni wzór. Przykładowo klasyczne, wysokie trampki Converse mają okrągłe logo z napisem "Converse All Star", wyraźną gwiazdę oraz podpis Chucka Taylora. Jeśli brakuje któregokolwiek z elementów to oznacza, że są to podróbki.

2
Logo Converse

Logo na języku buta

Logo powinno być wyraźne (patrz zdjęcie obok).

3
Metki Converse

Opakowanie i metki

Upewnij się, że buty zapakowane są w oryginalne pudełko Converse i owinięte papierem z logo i gwiazdką. Jeśli buty nie mają pudełka lub pudełko wygląda całkiem inaczej - nie ma na nim standardowego logo marki to może oznaczać, że są to podróbki. Oryginalne trampki Converse muszą mieć również metki (patrz zdjęcie).

4
Bibuła Converse

Papier

Prawdziwe Converse opakowane są w bibułę z logo (patrz zdjęcie).

5
Prawdziwe Converse

Szycie oraz farba na materiale i na gumie

Prawdziwe Converse będą mieć schludne i zabezpieczone szwy tam gdzie jest taka potrzeba. Linie na gumie powinny być proste i wyraźne. Podróby mogą być nie zszywane tylko klejone lub mieć nierówne szwy jak również niewyraźne i nierówne linie namalowane na gumie.

6
Podeszwa Converse

Podeszwa

Podeszwa prawdziwych Converse jest gruba, gumowa z widocznym po bokach wcięciem nici.

7
Wkładka Converse

Wkładka buta

Oryginalne Converse są bardzo wygodne i stopa świetnie się w nich czuje. Poza tym na wkładce powinno być widoczne i wyraźne logo. Kolor nie może być wypłowiały a litery rozmazane.

 3.7/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (27)

AntyConverse - 2016-07-07
Jakość ta sama co zwykłe trampki za 30 - 60 zł tyle powinny kosztować a nie ponad 200 zł. Nosicie reklame i tyle.
ricardo99 - 2016-02-27
Buty markowe najlepiej kupować w sklepach, jest wtedy pewność, że to nie podróbki,ja swoje Converes i Nike kupuję tylko w Sneakr i jestem pewien ich oryginalności.
ricardo99 - 2016-02-27
Wpisz komentarz
Selene73 - 2016-01-11
Blagam Was nauczcie sie pisac poprawnie ''oryginal''
Importer - 2015-06-09
Converse są produkowane na zlecenie firmy (jak nike czy adidas) w kilku Azjatyckich fabrykach, co ciekawe obuwie wykonane w każdej z fabryk, różni się od siebie szczegółami, są inne papierki,metki barwy materiałów itd. Większość obuwia dostępnego na aukcjach pochodzi z tzw. końcówek kolekcji oraz nadwyżek magazynowych, część może nie mieć papierowych metek, lub zwykłe białe papierki.
Znaczek "R" też występuje co jakiś czas ,w danej serii, i pseudo znawca nie rozpozna po tym oryginału...
tak sobie mysle... - 2015-05-07
http://www.converse.com/regular/chuck-taylor-classic-colors/M7652_030.html

na oficjalnej stronie Converse na zdjeciu rowniez nie ma znaczka "R" pod gwiazdka i moje 100% oryginalne conversy tez byly zapakowane w biala bibule bez logo, wiec cos tu sie nie zgadza.....
pati - 2015-05-01
no to moja kol mowi ze ma orginalne , po tym jak to przeczytalam wiem ze klamala ,,, ale bedzie plotka w szkoel ...
lolcia - 2014-09-29
Na oryginalnych conversach nie ma znaczka (r) na żadnych napisach!!
bukiet-74 - 2014-08-30
nie rozumiem fenomenu zwykłych trampek, a juz na pewno tych powyżej
ann.100 - 2014-07-22
Ja wszystkie swoje conversy zamówiłam przez internet i oczywiście tysiąc razy sprawdzałam czy to przypadkiem nie podróbki, bo wszędzie aż się roi od oszustów. Ostatnio zamówiłam krótkie białe na http://www.favore.pl/produkty/odziez-obuwie-dodatki,2011/ i są cudowne i oryginalne. Jestem maniaczką conversów, więc nigdy nie dam się nabrać na podróby.
olga - 2014-02-25
u mnie też większość się zgadza, ale nie było przy nich metek lecz najważniejsze szczegóły się zgadzają: jest kropka na podeszwie, znaczki się zgadzają. A czy to prawda że oryginały mają "R" pod gwiazdką? Ja mam 2 pary i żadne tak nie mają.
cvgtg - 2013-12-25
Kupiłam w Egipcie dwie pary po 15USD i według opisu powyżej okazuje się żę są oryginalne xD nie spodziewałam sie tego xD
Victoria - 2013-07-08
Kupiłam normalne w sklepie.
ale dowiedziałam się ze oryginały mają na podeszwie w rogu małą gwiazdkę coś jak to " * " . To mały szczegół a podróbki omijają szczegóły :)
morus - 2013-07-05
kupiłam w Egipcie, wyniosły mnie około 60 zł i są to orginały, nie wiem jakim cudem :O
kaRa122 - 2013-07-01
ja kupiłam za 82 zł i to ORGINAŁY a nie podróbki
mira - 2013-06-11
ja nie mam matki a tak wszystko się zgadza, kupiłam w sklepie za 250zł to podróbki? proszę o odpowiedz ;)
olaturlej - 2013-05-13
Przydatna porada jak uniknąć oszustwa! Pewnie wszystkim się przyda w przyszłości przy kupnie.
lubiefrytki - 2013-04-26
Oryginały mam ;)
aga - 2013-03-30
ilość dziurek zależy od rozmiaru :)
kaokao - 2012-12-30
Hej :) Kupiłam tanio conversy przez internet i wszystko jest takie jakie być powinno.Kreska,logo,metka,pudełko,ale... były owinięte w zwykły papier. Kiedy poinformowałam o tym sprzedawce (ma 100% pozytywów,a na stronie zapewnia,że to oryginały) potwierdził ich autentyczność.Więc jak sądzicie ? Są to jednak podróby ? Z góry dzięki !
Nicky - 2012-11-24
podobno prawdziwe trampki converse np. te za kostkę, powinny mieć 8 dziurek na sznurowadła. nie wiem czy to prawda, chociaż czasem spotykam się z tym że 2 osoby mają takie same conversy ale jedna para ma 8 dziurek, a druga 7.
ja - 2012-11-18
Pewien uzytkownik na allegro.pl sprzedaje converse za 149 zl, w opisie ma ,ze nabyte zostaly w Turcji i do tego mają bialą podeszwę i tu moje pytanie: czy converse maja takze biale podeszwy?
metanowa - 2012-10-14
Ja tez mam podróbki ale wg tych punktów to wszystko jak w originałach jest
Grażynka - 2012-10-02
R w kółeczku wcale nie oznacza podróbki. Jest to po prostu starszy model tych kultowych butów :D Tak słyszałam od wielu osób ;)
we - 2012-09-16
Cena wcale nie równa się jakości. Miałam w życiu 3 pary conversów, żadne nie powalały jakością i uważam, że warto wydać co dwa, trzy miesiące te 20-30zł za zwykłe trampki z Carrefoura czy Biedronki, niż 10 razy tyle za mały znaczek, tę samą jakość i nierzadko taką samą żywotność. W kraju bieda, a "Państwo" będą jeszcze rozpoznawać podróbki.
radiolotka - 2012-07-02
heheh ja sobie przywiozłam celowo podróbki conversa z turcji :) ale były już takie ładne turkusowe że nie mogłam sobie ich odpuścić :)
wika - 2012-06-24
a czy to prawda ,że w conversach na podeszwie jak jest r w kółeczku to znaczy ,że są podrabiane?

Ciekawe porady

Jak napisać dobre CV?

Uważasz, że nie ma lepszych butów, niż trampki? Conversy to twoje marzenie? Powiedz to swoimi paznokciami. Trampki na...
Jak pomalować paznokcie w trampki?
Uważasz, że nie ma lepszych butów, niż trampki? Conversy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt