Fryzura komunijna

Jak zrobić fryzurę na Komunię?·

MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl
Fryzura komunijna
1 z 11
Ta fryzura wygląda na skomplikowaną jednak taka nie jest. Nie dość, że jest bardzo prosta to jeszcze szybko się ją robi. Poniżej instrukcja krok po kroku:
1
Fryzura komunijna 1
Nałóż na włosy żel, piankę lub cokolwiek innego czego używać do układania włosów, uczesz je i zrób z boku przedziałek.
2
Fryzura komunijna 2
Wybierz z środkowej sekcji włosów po około 2,5 cm (z obydwu stron przedziałka) tworząc prostokącik. Włosy z prostokąta zwiąż gumką. Na resztę włosów znajdujących się powyżej linii uszu nałóż piankę, zaczesz do tyłu i zwiąż (związana jest tylko górna część włosów; włosy pod linią uszu puszczone są wolno).
3
Fryzura komunijna 3
Podziel włosy z prostokąta na pół wzdłuż przedziałka. Jedną połowę zwiąż gumką.
4
Fryzura komunijna 4
Teraz będzie ci potrzebna plastikowa (nieostra) igła. Dobrze, aby była długa wówczas będzie ci łatwiej pracować. Oprócz plastikowej igły przyda ci się również nić dentystyczna, aby zrobić pętelkę.
5
Fryzura komunijna 5
Weź małą ilość włosów z przodu prostokąta, przełóż przez pętelkę a następnie nawlecz na ucho igły.
6
Fryzura komunijna 6
Teraz najlepsza część. Zaczynając od góry zacznij przeplatać pasemko na przemian nad i pod włosami (związanymi w kucyka).
7
Fryzura komunijna 7
Kolejne pasemko przeplataj na odwrót - pod i nad związanymi w kucyka włosami. Wyjdzie ci coś na kształt plecionego koszyka.
8
Fryzura komunijna 8
W taki sam sposób przepleć drugą stronę głowy.
9
Fryzura komunijna 9
Teraz możesz pokręcić włosy - zarówno te puszczone luzem jak i włosy z kucyka.
10
Fryzura komunijna
Dodaj białą kokardę i gotowe!
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Kok z boku głowy
Kok z kucyka
serce z włosów

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

anonimowa
13.05.2013
popieram Macieja TWE
Maciej TWE
07.05.2013
A ja myślę, że wiara zmierza donikąd albo do nikąd... taki wianek, czy takie wianek, kogo obchodzi cała reszta - religia jest martwa i nijak się realizuje w życiu. Nauczcie dzieci wprowadzać zasady chrzeeścijaństwa w życie... to będzie nam wszystkim lepiej... jeśli na przykład... Jadzia będzie miała lepiej wykonany warkoczyk, to czy w serduszku bozi powstanie głębsza miłość?
grazyna2
14.04.2013
Uważam, iż fajna ta fryzurka, ale nie na komunię. Według mnie włosy powinny być rozpuszczone, naturalne i wianek na nie ze stokrotek żywych wpięty- to ma urok.
sylwia180793
20.12.2012
Niestety nie zrobiłabym córce takiej fryzury na Komunię.. włosy wyglądają na bardzo przylizane. Natomiast na inne okazje mogłabym poeksperymentować :)