Fryzura komunijna

Jak zrobić fryzurę komunijną?

MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl
Fryzura komunijna
1 z 6
Ta fryzura jest stosunkowo prosta do zrobienia i nie wymaga wiele czasu. Do jej ozdobienia będziesz potrzebować białych gumek oraz spinek do włosów z białymi kwiatkami.
1
Fryzura komunijna 1
Zrób najpierw kucyka z włosów znajdujących się bezpośrednio nad czołem oraz po dwa kucyki z obydwu jego stron z włosów znajdujących się zaraz przy twarzy powyżej uszu. Podziel włosy z środkowego kucyka na dwie równe części. Zwiąż jedną część z kucykiem znajdującym się z jednej strony i drugą część z kucykiem znajdującym się po drugiej stronie. Połowę włosów ze środkowych kucyków zwiąż razem z kucykami znajdującymi się najbliżej uszu.
2
Fryzura komunijna 2
Teraz zwiąż ze sobą włosy luźno puszczone ze środkowych kucyków. Zwiąż je na tej samej wysokości co kucyki znajdujące się najbliżej uszu.
3
Fryzura komunijna 3
Teraz podziel każdy z 3 kucyków na 2 równe części, złącz części ze sobą sąsiadujące (2 nowe gumki).
4
Fryzura komunijna 4
Teraz przypnij pomiędzy kucykami białe kwiatki na wsuwkach (mogą to być również żywe kwiaty).
5
Fryzura komunijna 5
Pokręć lokówką włosy z kucyków zaś resztę pozostaw prostą. Gotowe!
Strona 1 z 6

Powiązane porady

warkocz
ścinanie włosów
fryzurka w stylu

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

tomas
27.04.2015
Komunia to nie rewia mody ani giełda prezentów. Ale cóż, od dawno wiadomo że polski katolicyzm wśród społeczeństwa ma nie wiele wspólnego z naukami Jezusa. Już "pogański" zachód żyje dużo bardziej w zgodzie z naturą.
Pediatra
27.04.2015
Niektóre mamy dodatkowo "odrobaczają dzieci przed komunią". Wskazane jest też przebadanie, bo jeśli pojawią się wymioty albo biegunka..... Nalęzy się dobrze przygotować, zwłaszcza że okres wylęgania niektórych chorób u dzieci jest zmienny. Co o tym myslicie?
tom_
24.04.2015
istotą Komunii św. nie jest upięcie włosów i ładny strój, ale przyjęcie po raz pierwszy Jezusa Chrystusa, reszta to przerost formy nad treścią, rzeczy niepotrzebne, zbędne
!@#
24.04.2015
Może komunii nie ma tam gdzie dzieci poszły do pierwszej klasy jako sześciolatki. Uczę w szkole i w drugiej klasie są wszystkie dzieci, które normalnie poszły do 1 klasy jako 7 latki i komunia jest. Natomiast moja chrześnica, która poszła do 1 klasy jako sześciolatek i obecnie jest w 2 klasie i ma komunię dopiero za rok.
v9
24.04.2015
w tym roku jest komunia. moja córka ją ma więc nie wiem skąd takie "rewelacje" że nie ma...
ojezu123
24.04.2015
Dobra fryzura ,poieram i nazywac sie powinna droga przez meke ,czeka te dzieciaki 40 lat gechenny w tym kraju co nie ktorym sie uda ,jeden na stu zrobi kasiore tak modna i potrzebna do zycia Tylko na czolku musi byc drut kolczasty taki jak mial ,ten co na prozno za nas cierpial bo w jego religi narod sie nieczego nie nauczyl pozytywnego wrecz odwrotnie ,widac to np po drugiej polowie narodu ,wiemy o kogo chodzi wiec bez nazw Bidulki juz musza cierpiec
mita
24.04.2015
W tym roku nie ma komunii!!!!!!!co za bzdety